mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megvolt a harmadik Soproni Sörrally
2018-07-30 09:27 [Marketinginfo.hu]

Harmadszor lengett a kockás zászló a Soproni Sörrallyn.

A Budapestről induló rally útvonala évente változik, 2018-ban a versenyzők útba ejtették az érdi Elvira majort, ahol a résztvevőket Nagy István agrárminiszter üdvözölte. Nagy István elmondta: "A magyar mezőgazdaság számára fontos, hogy a termékek prémium minőségűek legyenek és így jussanak piacra. Ennek kiváló példája a Soproni Sörgyárral közös együttműködés." Az agrárminiszter üdvözölte, hogy a Soproni Radlerekbe magyar meggy és bodza kerül, és hozzátette: kiemelt feladatának tekinti az ilyen és ehhez hasonló lehetőségek felkarolását.

A rally következő állomása Kapuvár volt, a végállomás pedig a Soproni Radlerek hazája, a Soproni Sörgyár. Beszédében José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója a cég és a magyar termelők közötti jó és - stílszerűen - gyümölcsöző viszonyt, valamint a folyamatos fejlődést emelte ki. "A versennyel immár harmadszor irányítjuk a figyelmet a hazai beszállítók és a hazai alapanyagok fontosságára. Ezek nem csupán hamisítatlan magyar sörré teszik a Sopronit, hanem minőségi garanciát is jelentenek. Hozzásegítik a 120 esztendős Soproni Sörgyárat, hogy egyszerre legyen a hagyomány otthona és a megújulás színtere."

A HEINEKEN Hungária Zrt. komolyan veszi a fenti célkitűzést: miközben büszke hagyományaira, számos újítással harcolta ki magának a piacvezető pozíciót a radlerek között. Az alacsony alkoholtartalomnak, vagy éppen az alkoholmentes italoknak köszönhetően egyre többen fogyasztják felelősen a Soproni termékeit, és azok is találnak kedvükre való italokat, akik egyébként elzárkóznak az alkoholfogyasztástól, de szeretik a sör ízét.

A harmadik Soproni Sörrally-t az idei évben is Nagy László Nándor, a Világgazdaság rovatvezetője által vezetett csapat nyerte.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!