mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megvolt a harmadik Soproni Sörrally
2018-07-30 09:27 [Marketinginfo.hu]

Harmadszor lengett a kockás zászló a Soproni Sörrallyn.

A Budapestről induló rally útvonala évente változik, 2018-ban a versenyzők útba ejtették az érdi Elvira majort, ahol a résztvevőket Nagy István agrárminiszter üdvözölte. Nagy István elmondta: "A magyar mezőgazdaság számára fontos, hogy a termékek prémium minőségűek legyenek és így jussanak piacra. Ennek kiváló példája a Soproni Sörgyárral közös együttműködés." Az agrárminiszter üdvözölte, hogy a Soproni Radlerekbe magyar meggy és bodza kerül, és hozzátette: kiemelt feladatának tekinti az ilyen és ehhez hasonló lehetőségek felkarolását.

A rally következő állomása Kapuvár volt, a végállomás pedig a Soproni Radlerek hazája, a Soproni Sörgyár. Beszédében José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója a cég és a magyar termelők közötti jó és - stílszerűen - gyümölcsöző viszonyt, valamint a folyamatos fejlődést emelte ki. "A versennyel immár harmadszor irányítjuk a figyelmet a hazai beszállítók és a hazai alapanyagok fontosságára. Ezek nem csupán hamisítatlan magyar sörré teszik a Sopronit, hanem minőségi garanciát is jelentenek. Hozzásegítik a 120 esztendős Soproni Sörgyárat, hogy egyszerre legyen a hagyomány otthona és a megújulás színtere."

A HEINEKEN Hungária Zrt. komolyan veszi a fenti célkitűzést: miközben büszke hagyományaira, számos újítással harcolta ki magának a piacvezető pozíciót a radlerek között. Az alacsony alkoholtartalomnak, vagy éppen az alkoholmentes italoknak köszönhetően egyre többen fogyasztják felelősen a Soproni termékeit, és azok is találnak kedvükre való italokat, akik egyébként elzárkóznak az alkoholfogyasztástól, de szeretik a sör ízét.

A harmadik Soproni Sörrally-t az idei évben is Nagy László Nándor, a Világgazdaság rovatvezetője által vezetett csapat nyerte.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!