mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Doktor Murphy a tévénézők új kedvence
2018-08-01 10:37 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az RTL Klub vadonatúj sorozatai a nézettségi adatok alapján elnyerték a közönség tetszését.


A premierek sorát az induló Szemfényvesztők nyitotta. Az illuzionistából FBI-tanácsadóvá avanzsált Cameron Black a fő kereskedelmi célcsoportban a televíziót nézők 11,7%-át varázsolta el, míg a sorozat második epizódja már 13,9%-os közönségaránnyal futott az RTL Klubon.

A Privát kopók első része az éppen televíziózó 18-49-es korosztály 13,4%-át ültette a képernyők elé. A Jason Priestley (Beverly Hills 90210) nevével fémjelzett széria egy egykori profi jéghokizóról szól, aki egy magánnyomozóval társulva ered a bűn nyomába.

Később jött, látott és győzött Doktor Murphy. Az autista és Savant-szindrómás fiatal orvost (Freddie Highmore) a csatorna nézői azonnal szívükbe zárták: a sorozat bevezető részét a fő kereskedelmi célcsoport 16,2, míg a második epizódot már 18,5 százaléka követte figyelemmel.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!