mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A halfogyasztást népszerűsítik a fesztiválon
2018-08-13 09:59 [Marketinginfo.hu + MTI]

Friss, magyar tógazdaságokból származó napi ezer adag hallal népszerűsíti a halfogyasztást az Agrármarketing Centrum (AMC) a Kapj rá! kampányban a Sziget fesztiválon, a borfaluban.

Ondré Péter, az AMC ügyvezető igazgatója elmondta, hogy hideg halételekkel, halpástétommal, grillezett és rántott halakkal, például pisztránggal, ponttyal és harcsafalatokkal várják a fesztiválon a fiatalokat.

Kiemelte, hogy Magyarországon mintegy 25 ezer hektáron folyik tógazdasági haltenyésztés. Az ország ponty és az afrikai harcsa előállításban az uniós piacokon vezetőnek számít.

Kitért arra is, hogy az Európai Unióban (EU) az átlag halfogyasztás 20 kilogramm, míg a magyarok évente kevesebb mint 5 kilogrammot fogyasztanak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!