mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sokat érhet egy jó fénykép a MÁV pályázatán
2018-08-23 10:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az idén 150 éves vasúttársaság a jubileumi mozdonyáról készített fényképek közzétételére buzdít 2018. augusztus 13. és 30. között meghirdetett nyereményjátékában.

A 150 év, 150 like című játék értékes nyereményeire a MÁV-csoport Instagram-oldalának követői pályázhatnak. A játékban azok a felhasználók vehetnek részt, akik az ünnepi díszbe öltöztetett mozdonyról készített felvételüket megosztják a közösségi oldalon. A nyertes pályaművet a százötven nyelven feliratozott Taurus mozdonyról készült, és #máv150, valamint @mavcsoport.hu jelöléssel ellátott, legalább 150 kedvelést összegyűjtött felvételek közül választja ki a nemzeti vasúttársaság.

A nyertes kép készítője értékes - a fotózáshoz és a vasút világához köthető - ajándékokkal lesz gazdagabb. A nyeremény átadására a jubileumi év kiemelt eseményeként a budapesti Magyar Vasúttörténeti Parkban 2018. szeptember 8-9-én tartandó Nemzetközi Vasúti Járműparádé és Étkezőkocsi-találkozón kerül sor.

A MÁV a Magyar Államvasutak megalakulásának másfél évszázados évfordulója alkalmából a közösségi média lehetőségeit kihasználva köti össze a vasútrajongókat, és népszerűsíti a kötöttpályás közösségi közlekedést.

Júliusi indulása óta a MÁV-csoport Instagram-oldalához már közel ezren csatlakoztak, az oldal szerkesztői naponta közölnek a vasúti közlekedéssel kapcsolatos felvételeket. A játék szervezői bíznak abban, hogy a vasúttársaság másfél évszázados működésének emléket állító mozdonyról készített hangulatos fotók megosztása erősíti a sínek világát kedvelő felhasználók közösségét, és népszerűsíti a vonatközlekedést.

Az Instagramnak világszerte több mint 1 milliárd felhasználója van, hazánkban is több mint 1,5 millióan regisztráltak az oldalra. A többnyire 34 év alatti fiatalokból álló felhasználók száma dinamikusan növekszik. Az utazás - köztük a vasúti közlekedés - régóta az egyik legnépszerűbb téma a közösségi felületen.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!