mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Már csaknem négymillió előfizetője van a The New York Times-nak
2018-08-24 10:45 [MTI + Mediainfo.hu]

Már csaknem négymillió előfizetője van a The New York Times című lapnak - tájékoztatott Mark Thompson, a lapot kiadó vállalat elnök-vezérigazgatója.

A közlemény szerint a liberális lap a második negyedévben 109 ezerrel növelte egyedül a digitális előfizetéseinek számát. Június végén 2 millió 890 ezer digitális előfizetője volt, a nyomtatott kiadással együtt pedig 3 millió 800 ezerre szélesedett az előfizetők tábora.

2016 vége, vagyis az amerikai elnökválasztási kampány és az elnökválasztás óta gyorsan gyarapodott a lapot kedvelők lélekszáma: egymilliónyi új előfizető jelentkezett. Ezzel arányosan javultak a The New York Times üzleti eredményei is: a második negyedévben a bevételei 62.8 százaléka az előfizetésekből származott, továbbá 9.9 százalékkal növekedtek a hirdetési bevételei is.

A Pew közvéleménykutató intézet július közepén publikált elemzése szerint a nyomtatott média az egész Egyesült Államokban rendkívüli mértékben visszaszorult, a nyomtatott lapok példányszáma jelentős mértékben esett, és az elmúlt évben a legfontosabb amerikai országos televíziós csatornák nézettsége is csökkent.

Az ABC, a CBS és az NBC 2017-ben nézőinek hét százalékát elvesztette, a 2016-os felmérésekben rögzített 5 millió 600 ezer néző helyett átlagosan 5 millió 200 ezren kapcsolnak e televíziók adásaira. A nyomtatott sajtóban a napilapok példányszámának csökkenése 10-11 százalékos. A hétvégi mellékletekkel megjelenő napilapok 201-ben 11 százalékkal kevesebbet forgalmaztak, mint 2016-ban. Apadt az érdeklődés a hetilapok iránt is: 2016-ról 2017-re szintén 10 százalékkal csökkent a keresletük. A 20 legfontosabb amerikai hetilapot átlagosan 55 ezer példányban nyomtatják.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!