mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A MediaCom nyerte a Mars megbízását
2018-09-12 14:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A GroupM került ki győztesként a Mars tenderén, így a MediaCom dolgozhat az FMCG-piac egyik legjelentősebb szereplőjének médiatervezési és -vásárlási megbízásán.

A megbízás a márkatulajdonos portfóliójának zömét érinti, és 2019 januárjától él. A tenderen a GroupM mellett az Omnicom és a Publicis indult.

A MediaCom ezt megelőzően a médiatervezésért globálisan felelt, míg a médiavásárlást több mint 20 piacon látta el a Mars megbízásából, többek között Mexikóban, Kanadában, Ausztráliában és Hollandiában. A MediaCom Magyarország eddig is négy ország - Csehország, Magyarország, Románia, Szlovákia - stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért felelt.

A tender nyomán a Mars a RECMA adatai alapján 1,4 milliárd font értékű globális megbízás egészét a MediaComnál konszolidálja, azaz az ügynökséghez kerül az amerikai és a kínai médiavásárlás is. A feladatot a MediaCom a GroupM szolgáltatása, a GroupMW keretében látja el, melynek lényege, hogy az ügynökség széles körben támaszkodhat a GroupM és a WPP ügynökségek erőforrásaira a kimagasló eredmények elérése érdekében.

A döntés már annak az átalakításnak az eredménye, amely a Mars marketing- és médiatevékenységét érinti. A hirdető célja, hogy az insightok, az innováció és az invesztíció révén szerezzen versenyelőnyt a folyamatosan változó kereskedelmi piacon. Ennek érdekében a Mars növekvő hangsúlyt fektet az adat területre, valamint az új kreatív- és tartalmi modellekre.

"Mindhárom ügynökségtől friss és elgondolkodtató megközelítéseket láthattunk, ami a tender során további inspirációt adott ahhoz, hogy merjünk bátrabbak lenni. A GroupM olyan működési modellt kínált, amely a döntéshozatalunk középpontjába helyezi az adatot, hatékony erőforrásfelhasználást tesz lehetővé, és gyorsabbá teszi a folyamatainkat" - mondta el Rob Rakowitz, a Mars globális médiaigazgatója.

"25 éves kapcsolatra építünk, és immár - a GroupMW-s kollégákkal közösen - a Mars médiavásárlását is mi végezzük, valamint az adat és az analitika területért is ügynökségünk felel. Ez azt jelenti, hogy megbízható médiapartner tudunk lenni a világ egyik legjelentősebb hirdetője számára" - tette hozzá Stephen Allan, a MediaCom globális elnök-vezérigazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!