mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kimagasló nézettséget hozott a Nyerő Páros az RTL Klubnak
2018-10-05 09:34 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kimagasló nézettséget hozott a Nyerő Páros az RTL Klubnak: a négy adáshét alatt összességében 23,5%-os közönségarányt ért el a sztárpárshow a fő kereskedelmi célcsoportban.

A Nyerő Páros a négy adáshét mindegyik napján toronymagasan nyerte saját sávját: összességében a műsor 23,5%-os közönségaránnyal zárta 2. évadát (18-49).

(A Nyerő Páros idősávja alatt a TV2 átlagos közönségarányainak számtani átlaga 7,4% volt.)

A műsort esténként átlagosan több mint 700 ezer ember követte figyelemmel (4+ AMR), a legnézettebb adás a szeptember 17-I, hétfői epizód volt, amit 790 ezren néztek meg (4+ AMR). A legmagasabb közönségarányú adás a második epizód volt, 28,8%-os közönségaránnyal a 18-49 korcsoportban. A műsor a fiatalabb korosztályt és a nőket szólította meg leginkább.

A kimagasló televíziós nézettség mellett a Nyerő Páros online is kiválóan teljesített: a műsor teljes adásaihoz az RTL Most! felületén több mint 1,5 millió videóindítás kapcsolódik, és az emlékezetes jelenetek nézettsége is duplájára emelkedett az előző évadhoz képest.

Forrás: Nielsen közönségmérés, 2018. augusztus 27. - szeptember 21. közötti időszak, főműsoridőben sugárzott adások időeltolásos nézettségi adatokkal (TSV) kalkulált adatai (kivéve az utolsó hét nap adatát). Online adatok: Gemius Prism


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!