mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Piacvezető Rádió 1, erősödő Retro Rádió
2018-10-11 19:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A fiatalok körében továbbra is tarol a Rádió 1, az új, országos Retro Rádió térnyerése
miatt több rádió is veszített hallgatókat.


Ez derül ki a Kantar-Hoffmann kutató cég legfrissebb, június-július-augusztus összevont hallgatottsági adataiból. A rádiózás továbbra is rendkívül népszerű, a 15 év feletti lakosság közel 72%-a naponta hallgat rádiót.

A fiatalok hallgatási szokásaiban nincs jelentős változás. Az igazi mai slágereknek, az
ország legnépszerűbb lemezlovasainak és a Balázséknak című reggeli műsornak is
otthont adó Rádió 1 továbbra is a kereskedelmileg kiemelten fontos 15-39-es
korosztályban a leghallgatottabb csatorna.

A mérés alapján országosan a Rádió 1 stabilan piacvezető, második a Petőfi Rádió,
majd a Music FM.

A júliusi és az augusztusi mérésben már szereplő Retro Rádióról nem állnak még
rendelkezésre hallgatottsági adatok, mivel a kutató cég háromhavi, összevont adatokat
publikál, de látható, hogy a Retro Rádió átrendezte az országos és a budapesti rádiók
sorrendjét.

A 18-59-es korosztályt vizsgálva látható, hogy a megváltozott piaci helyzet legnagyobb
vesztese a Sláger FM, amely elveszítette hallgatóinak harmadát, miközben a rádió
továbbra is megőrizte piacvezető pozícióját.

A gazdaságilag aktív 18-49-es célcsoportban változatlan a sorrend, azonban még
jelentősebb a különbség a Rádió 1, a Music FM és Sláger FM hallgatottságában.

A fővárosi 15-39 éves fiatal felnőttek körében -ahogy országosan is- magasan a Rádió
1 a piacvezető csatorna.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!