mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Interaktív Monopoly a Széna téri villamosmegállón
2018-10-24 11:38 [Marketinginfo.hu]

Az embernagyságú installáció segítségével most bárki a társasjáték közepébe csöppenhet.

A Hasbro Magyarország budapesti mindennapokra szabott kampányának célja, hogy felidézzék az emberekben a Monopolyzás örömét.

Mindenki ábrándozott már arról játék közben, hogy igaziból is megveszi a Vörösmarty teret vagy a teljes hazai vasúthálózatot. Vagy hogy legalább békávézás közben történik vele valami nagyon jó, mert húzott egy szerencsekártyát.

A Hasbro és az ACG legújabb outdoor kampányában ez utolsó most bárkivel megtörténhet: a járókelők országszerte szerencsekártyákba futhatnak bele a legkülönbözőbb felületeken - mélygarázsoktól kezdve plázákon át a pályaudvarokig. Minden felületen az adott helyszínre reflektáló szerencsekártya-üzenettel.

Ráadásul a Széna téri villamosmegállót embernagyságú Monopoly szerencsemezővé alakította át az ügynökség. Az itt elhelyezett különleges citylight poszterből bárki saját szerencsekártyát húzhat. A kihúzható kártyákon olvasható szövegek kifejezetten a budapesti tömegközlekedési szituációkra vonatkoznak. A legszerencsésebbek pedig egy kupont szerezhetnek, ami kedvezményes Monopoly-vásárlásra jogosít fel a résztvevő játéküzletekben.

A Hasbro Magyarország és az ACG közös koncepciója nyerte el az idei Arany Penge Fesztivál JCDecaux Innovate versenyének első helyezését, amellyel nemcsak a különleges installációhoz kaptak felületet, de lehetőséget kaptak, hogy országszerte kihelyezzék a további, konkrét megjelenési helyszínekre reflektáló Monopoly szerencsekártyás plakátokat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!