mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A La Carte új Viasat3 sorozata tavasszal érkezik
2018-10-25 18:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Gryllus Dorkával, Simon Kornéllal és Pokorny Liával érkezik tavasszal a VIASAT3 új sorozata.

Gryllus Dorka, Simon Kornél, Pokorny Lia, Száraz Dénes, Badár Sándor, Schmidt Sára és Klem Viktor a főszereplői a VIASAT3 tavasszal debütáló heti sorozatának. A Sony Pictures Television Networks régiós tartalomfejlesztési központjának teljesen magyar ötleten alapuló sorozata az A La Carte nemzetközi formátumcímet kapta.

A 10 epizódos drámasorozat különlegessége, hogy teljes mértékben hazai ötlet alapján, hazai fejlesztésként valósul meg, főrendezője pedig Herendi Gábor (Kincsem, Társas játék, Valami Amerika), aki rendezőtársával, Szilágyi Fannival dolgozik együtt. Az augusztus óta forgó produkciót a Paprika Studios gyártja, forgatókönyve pedig Búss Gábor Olivér (Üvegtigris), Trunkó Bence (Argo), Divinyi Réka (Csak szex és más semmi) és Rudolf Péter (Üvegtigris) írói közreműködésével készült.

"A 200 első randi októberben sikerrel mutatkozott be a VIASAT3 nézőinek, mostanra pedig lojális nézőtábort épített, a minőségi saját gyártású sorozat így megvetette a lábát a csatornán. A következő izgalmas kísérlet a heti széria lesz. Biztos vagyok benne, hogy új drámasorozatunk is megtalálja útját a nézők szívéhez. Különösen büszkék vagyunk rá, hogy a néhány éve indult sorozathullámban ez lesz az első hazai fejlesztésű heti sorozat" - mondta Temesvári Marietta, a Sony Pictures Television Networks közép-európai régiójának tartalomfejlesztési stratégiai vezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!