mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampánya
2018-10-25 12:54 [Marketinginfo.hu]

Októbertől láthatók országszerte kihelyezve azok a Coca-Cola plakátok, amelyeken a modellek saját maguk jelentkezhettek kampányszereplőnek.

Még augusztusban adta hírét az üdítőitalgyártó cég, hogy nyílt castingon keresztül keresi leendő plakátarcait - olyan személyeket, akik szívesen vennének részt a plakátfotózáson, szerepelnének akár óriási épülethálókon, és bevállalósak, lazák, valamint passzol a személyiségük a Coca-Cola márkához. Nagy lelkesedést mutattak a jelentkezők: a legváltozatosabb motivációval jelentkeztek a felhívásra, és mind nagyon várták az eredményeket. A castingra 30 főt hívott be közülük a Coca-Cola zsűrije, köztük Éder Krisztián fotós, Iszak Eszter modell-műsorvezető, és a Coca-Cola szakmai bírái, hogy hosszú és nehéz döntési folyamat során kiválasszák, ki szerepeljen az őszi kampányfotókon.

A castingon minden előválogatott megmutathatta legjobb oldalát, legyen az a bolondossága, a menő frizurája, vagy akár az, milyen jól áll a kezében a kólásüveg; sőt, hogy milyen hódítóan mosolyog. A plakáton végül két nő és egy férfi szerepel, ők láthatók az ősz folyamán hazánk legforgalmasabb területein kihelyezett hirdetési felületeken.

"A modellek mindannyian élményként élték meg a fotózást, mindannyian dicsérték az oldott hangulatot és a profi csapatot egyaránt, a frissítő Coca-Cola üdítőitalokról nem is beszélve. A képeken látható boldogság tehát valódi; minden szereplő rajongott az egyedi, belvárosi, tetőteraszos, látogatóktól rejtett, körpanorámás helyszínért és a felejthetetlen tapasztalatért is, hogy egy ekkora kampány készítésébe nyerhetett betekintést." - mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola kommunikációs vezetője.

A játékos képekkel könnyen és hitelesen tudja megmutatni a vállalat a tökéletes Coca-Cola élményt. A kétféle kreatív épülethálókon, óriásplakátokon és city light posztereken jelenik meg, illetve display kampány készül az anyagokból. A modellek Debrecenben, valamint a négyes főút mellett, és Budapesten fogják leginkább keresni a plakátjaikat. A fővároson belül egyikük az Oktogonnál számít arra, hogy viszontlátja a fotóját, másikuk pedig az Andrássy és a Bajcsy-Zsilinszky út kereszteződésénél találkozna legszívesebben az őt ábrázoló hirdetéssel.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!