mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tovább szólhat a keceli Gong Rádió és a nyíregyházi Sunshine
2018-10-26 09:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy keceli és egy nyíregyházi rádiós frekvencián is az eddigi szolgáltatót hirdette ki pályázati nyertesként a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.

A Médiatanács két helyi kereskedelmi rádiós pályázaton is eredményt hirdetett. A testület a Kecel 99,6 MHz frekvencia pályázatán az egyedüli pályázó és jelenleg is a frekvenciát használó Gong Rádió Kft.-t nyilvánította nyertesnek. A Nyíregyháza 99,4 MHz rádiós frekvenciapályázat eredményeként az eddig is szolgáltató Sunshine Rádió Kft. sugározhat majd 99,4 Sunshine FM megnevezéssel.

A testület véglegesítette a Székesfehérvár 106,6 MHz, a Tatabánya 107,0 MHz és a Zalaegerszeg 88,3 MHz helyi rádiós frekvenciák közösségi jellegű pályázati felhívásait, amelyek megtalálhatók az NMHH honlapján.

A grémium a médiaszolgáltatók közös kérelmére engedélyezte, hogy a Lánchíd Rádió Kft. által üzemeltetett szegedi, székesfehérvári, tatabányai, zalaegerszegi, valamint az egy jogosultság alá tartozó pécsi, kaposvári, szigetvári, siklósi rádiós médiaszolgáltatások 2018. október 15-től hálózatba kapcsolódjanak a budapesti Karc FM-mel mint hálózatos médiaszolgáltatással, és egyúttal felvegyék állandó megnevezéseikbe a Karc FM kifejezést.

A Lánchíd Rádió Kft. ezen kívül kezdeményezte a fennmaradó budapesti, balatonfüredi, keszthelyi, dunaújvárosi, győri és szombathelyi frekvenciákra szóló médiaszolgáltatási jogosultságának megszüntetését közös megegyezéssel, amelyhez a Médiatanács hozzájárult.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!