mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dominál a pénzügyi szektor a márkaépítésben
2018-10-26 13:42 [Marketinginfo.hu]

Idén harmadik alkalommal adták át a BrandExcellence elismerést, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj.

Az immáron 18. alkalommal megrendezett BrandFestival-on, hiánypótló díjjal jutalmazták a tudatosan építkező márkákat.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG, OTC és pénzügyi szolgáltató márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a Brand Excellence kutatócsoport választotta ki a szektorok legismertebb és legkedveltebb márkáit. Az FMCG és OTC márkáknál a kutatócsoport figyelembe vette még az elmúlt két év penetráció, volumen- és a lojalitás változási adatokat is. A végeredménynél a listák TOP 3 márkáinak eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozta a szakmai zsűri.

A GFK minden esteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítja a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.

A díjazotttak:

360° BrandExcellence díj:
 
  • Pénzügyi szektor: OTP BANK
  • OTC: BÉRES
  • FMCG: FANTA


Online BrandExcellence díj:
 
  • Generali Biztosító


Online BrandExcellence különdíj:
 
  • Budapest Bank


A szakmai zsűri tagjai:
 
  • Dr. Fazekas Ildikófőtitkár,Önszabályozó Reklám Testület
  • Oláh Alexandradigitalis vezető,Republic Group
  • Dr. László Géza igazgató, Superbrands Magyarország
  • Dr. Berkes Péter szakmai igazgató, BrandFestival
  • Vágvölgy Mihály managing partner, DeepInsight
  • Papp-Váry Árpád PhD. Budapest Metropolitan Egyetem Dékán, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar Szakvezető, Kereskedelem és marketing szak;
  • Göbölyösné Mátrahegyi Annakiadóvezető, médiapiac Kft.
  • Turcsán Tünde Commercial Director CPS, Gfk




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!