mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Image-videóval ünnepli egymilliós követőtáborát a Nosalty
2018-10-29 14:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2008-ban gasztroblogként indult, 2012 májusa óta Magyarország piacvezető receptoldalaként ismert, a napokban pedig átlépte az 1 milliót a Nosalty Facebook követőinek száma.

Ennek alkalmából egy új image-videóval készült a népszerű gasztromagazin. A lassított felvételekből táplálkozó videó tematikájában és hangulatában a nosztalgikus, házias, magyaros konyhára koncentrál, míg technikailag a legújabb videós trendeket követi.

Közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptek, strukturált, kategorizált formában, dietetikusok és egyéb szakértők által szerkesztett magazintartalmak, saját gyártású receptvideók, valamint a fiatal, városi "gasztrománokhoz" szóló ízHUSZÁR magazin - röviden-tömören ez a Nosalty.

A weboldalon jelenleg több mint 61.280 recept közül lehet válogatni, amiből az eddigi legnépszerűbb a legegyszerűbb muffin (1.635.452 megtekintés), a legolvasottabb cikk pedig a 14 filléres egytálétel, amiből kétszer fogsz szedni (1.242.992 megtekintés).

A Facebook oldal 2009-es indulása óta közel 90.000 poszt, köztük több mint 2000 saját gyártású videó ment ki a Nosalty Facebook oldalára. Az itt megosztott videók közül a leveles tésztás hot dog a legnézettebb 7.715.421 megtekintéssel, a legtöbb megosztást (56.973) elérő poszt a vasárnapi ebédre is tökéletes sajtos-tejfölös tepsis karaj, a legkedveltebb poszt pedig a magyarok egyik nagy kedvence, a csülök pékné módra (21.966 lájk).

Az egymilliós Facebook-követőtáborhoz elérkezve készült el a Nosalty új image-videója is. "Tematikájában és hangulatában a nosztalgikus, házias, magyaros konyhát elevenítettük meg, miközben kivitelezésében a legújabb rövidfilmes trendeket tartottuk szem előtt. A tradicionális, hagyományőrző ételek megjelenítése a modern, előremutató képi világgal keveredve sajátos atmoszférát teremt. A kisfilmet egyébként a Nosalty videósai, Bodor Tamás, Réthly Dávid és Rosanics Petra készítették és három rövid verziót is vágtak belőle, ami mostantól a Nosalty recept-, és egyéb szórakoztató videós tartalmainak outrójaként fog visszaköszönni" - mesélte Hering András, a Nosalty főszerkesztője.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!