mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új vezető az Initiative-nél
2018-10-29 11:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2018. április 1-jétől Oszipovics Tatjana az IPG Mediabrandshez tartozó Initiative Brand Directora.

A cégcsoporton belül az ő feladata a hálózatból érkező know-how, a nemzetközi blue chip tendereken is rendkívüli eredményeket elért, Cultural Velocity megközelítés adaptációja, és hazai sikerre vitele. Emellett ügyfeleink elégedettségének folyamatos fejlesztésében és a szolgáltatási parkunk bővítésében is számítunk tapasztalatára.

Tanja 2003-ban indította karrierjét a Group M-hez tartozó Maximize-ban, ahonnan 11 év után, új kihívásokat keresve vállalta el az Initiative vezetését.

Oszipovics Tatjana, Initiative Brand Director: "Cultural velocity" megközelítésünk unikális a piacon és amióta része vagyok a csapatnak, ezt már több tenderben is bizonyítottuk, számos különböző szektorban. Túl vagyunk már azon a ponton, amikor pusztán a reach optimalizálásával messzire mehetünk, az ügynökségeknek igenis fel kell kutatniuk azokat a kulturális aspektusokat és megoldásokat, amelyekkel egy márka üzenete valóban hatékonyan juttatható el a fogyasztóhoz. Ez persze több munkával jár és erősebb elhivatottságot követel, nem kérdés, de ez az, ami az általunk kezelt márkáknak valódi eredményeket hoz. A feladatom pedig elsősorban az, hogy az Initiative a lehető legmagasabb színvonalon nyújtsa mindezt.

Németh Béla, IPG Mediabrands CEE elnöke: "Az Initiative—nál 2017 óta gyökeres változások indultak, amelynek motorja egy dinamikus, új szemléletű ügynökségi filozófia. A változás nálunk is elkezdődött, épp ezért örülök, hogy Tanja érkezésével erős digitális szemléletű szakember vezeti egy újabb szintre csapatot. Segítségével a partnereink igényeinek még magasabb színvonalú kiszolgálását várom."

Az új vezető Semsei-Kiricsi Dórát váltja a pozícióban, aki anyai örömök elé nézett.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!