mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kihirdették a 25. Golden Drum-díj nyerteseit
2018-10-30 11:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A legsikeresebb ügynökségi hálózat a McCann Worldgroup lett, a legsikeresebb ügynökség pedig a McCann Bukarest.

A Golden Drum Fesztivál MIT és MIÉRT ünnepélyes díjátadó keretein belül hirdette ki a fesztivál idei nyerteseinek nevét. A MIT első díját a bukaresti McCann nyerte el a Bihor Couture kampányért a Legjobb Elérés csoportban. A MIÉRT szekció győztese a spanyol DDB lett a Finding Farina megalkotásáért az Innovatív W csoportban. A varsói 180heartbeats + JvM ügynökség kapta A jók között a legjobb-díjat az Unbreakable Rainbow kampányért a társadalmi ügyek Z csoportjában. Összesen 26 Golden, 50 Silver Drum és 12 Grand Prix talált gazdára az idei pályázatok közül.

A McCann Worldgroup az elért 175 pontjával Golden Net-díjban részesült mint legsikeresebb ügynökségi hálózat. A legsikeresebb ügynökség 91 ponttal a bukaresti McCann lett, akik így elnyerték a Golden Rose-díjat. A lengyel 180 heartbeats+JvM varsói irodája kapta a Golden Dragon-díjat, mint a legsikeresebb független ügynökség a maga 43 pontjával. A Diesel, 89 ponttal a Brand Grand Prix-díjat vihette haza.

A speciális díjak kategóriájában az Golden Drum Adriatic-díjat a McCann Beograd és a McCann Podgorica nyerte el az Unwanted kampányért, Silver Drum Adriatic-díj a New Moment New Ideas Company Belgrade ügynökséghez került a One Poster For Peace kampányért, míg a Bronze Drum Adriatic-díjat a Publicis Belgrade ügynökség vihette haza a #check it kampányért.

Adrian Botan, a McCann Worldgroup nemzetközi kreatív igazgatója és az Európai Kreatív Vezetők Tanácsának elnöke, és Cătălin Dobre, a román McCann Worldgroup kreatív vezérigazgatója és a McCann CEE regionális kreatívigazgatója Golden Watch-díjat nyertek a Bihor Couture kampányért.

Young Drummers verseny győztesei Szász Dániel és Szabó Sándor lettek a The secret treasure of Istria kampány kreatív megoldásáért. A második helyet Igor Pogorevici nyerte el a Musical Landscape kampány kreatív megvalósításáért, harmadik helyen Kristina Simeonova and Maya Zlatkova végzett a Hear Tartini in every step kampánnyal.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!