mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átadták a Cosmopolitan Blogger Awards 2018 díjakat
2018-10-31 10:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Cosmopolitan magazin 2018-ban immár ötödször díjazta Magyarország legjobb bloggereit, és első alkalommal a legbefolyásosabb influencereit.


A díjakat az idén már kétnaposra bővült Cosmopolitan Blogger Daysen adták át, ahol számos érdekes előadáson és izgalmas programon vehettek részt a látogatók. Nagy érdeklődés övezte Magyarország legnagyobb bloggerkonferenciáját. A Cosmopolitan Blogger Days október 26-án szakmai nappal indult, majd október 27-én a bloggereknek, vloggereknek, influencereknek szóló előadásokkal és programokkal folytatódott. A rendezvényen több mint 1800-an vettek részt.

A két nap fénypontja a Cosmopolitan Blogger Awards 2018 díjátadó volt. Az idei pályázatra ezúttal 9 kategóriában közel 500 pályázat érkezett, amelyeket a hat tagból álló szakmai zsűri bírált el szigorú szempontrendszer alapján. A zsűriben ezúttal Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Farkas Dániel YouTube-szakértő, Oravecz Nóra énmárka- és storytelling-stratéga, Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója, Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport digitális stratégája és Csiszár Gergő, a Post For Rent ügyvezetője és alapítója kaptak helyet. A klasszikus bloggerpályázat mellett ebben az évben először a legmeghatározóbb influencereket is díjazta a magazin, akikre a szakmai zsűri jelölése alapján a közönség szavazhatott. Rájuk, valamint a zsűri által a közönségdíjra javasolt bloggerekre összesen 153 619 olvasói szavazat érkezett.


A Cosmopolitan Blogger Awards 2018 nyertesei:
 
  • Az Év Bloggere: Pusztai Olivér, Stíler blog
  • Az Év Vloggere: Kovács Dorottya, Chloe From The Woods
  • Az Év Gasztrobloggere: Iklódi Dóra, Wander. Food. Wonder
  • Az Év Travel Bloggere: Mátai András, utazgatok.hu
  • Az Év Fashion Bloggere: Csalár Bence, bencecsalar.com
  • Az Év Beauty Bloggere: Kertész Kriszta, Green Veda
  • Az Év Fitness Bloggere: Gökler Kriszti
  • Az Év Felfedezettje: Győri Zoltán és Réka, Mit játsszunk? blog
  • Az Év Instája: Kórusz Bea, @mysecret.fashiondiary
  • Az Év Női Influencere: Kulcsár Edina
  • Az Év Férfi Influencere: Dancsó Péter
  • Az Év Gasztroinfluencere: Fördős Zé
  • Az Év Travel Influencere: Nánásiék
  • Az Év Beauty Influencere: Viszkok Fruzsina
  • Az Év Fashion Influencere: Kovács Dorottya, Chloe From The Woods
  • A Közönség Kedvence: Alexy Vivien


"A Cosmopolitan Blogger Awards mára egy meghatározó díj lett a magyar média- és influencerpiacon" - nyilatkozta Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője. "Olyan tájékozódási pont, amely segítségül szolgál az ügynökségeknek és hirdetőknek, hogy milyen mikro- és makroinfluencerekkel, bloggerekkel és vloggerekkel érdemes együttműködniük. Valamint a véleményvezér-szcénának is visszajelzést ad arról, hol tartanak épp a karrierjükben." Az esemény házigazdája ezúttal is Steiner Kristóf volt, aki olyan neves előadókat konferált fel a színpadra, mint Kasza Tibor műsorvezető és onlinemarketing-szakember, Oravecz Nóra énmárka-stratéga, Tatár Csilla és Takács Nóra műsorvezetők, vagy Kovács Dorottya, a Chloe From The Woods bloggere és Tokár Tomi műsorvezető. A Central Médiacsoport képviselői, köztük Zalai Ágnes digitális stratéga vagy Baráth Andrea marketingigazgató mellett Rubin Kata, a UNICEF Magyarország kommunikációs igazgatója is érdekes előadásokkal készültek. Ezen túl két kerekasztal-beszélgetés során például Rubint Réka és Schobert Lara segítségével láthattunk bele picit jobban a Musical.ly generáció világába, illetve Mádai Vivien műsorvezető, Bánhidi Dóra, a Pandarte blog szerzője és Priger Inez a social media sztáranyukái életébe engedtek némi betekintést. Az előadások mellett workshopok és közönségtalálkozók színesítették az esemény programját.












Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!