mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Retro Rádió a felnőttek, a Rádió 1 a fiatal felnőttek korosztályában piacvezető
2018-11-02 09:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nyilvánossá tette a 2018. szeptemberi, Rádiós Közönségmérési adatokat a Kantar Hoffman.

Az eredmények alapján megállapítható, a MédiaTime portfóliójába tartozó Rádió 1 és Retro Rádió tökéletesen kiegészítik egymást. A Rádió 1 a fiatal felnőttek körében tarolt, a Retro a felnőttek között a leghallgatottabb rádiócsatorna.

Az országos Retro Rádió berobbant, a napi átlagos 1.286.000 fő hallgató minden előzetes becslést felülmúlt. Országszerte hatalmas a sikere a júniusban indult Retro Rádiónak, a friss mérések alapján országosan a 30-59 közötti korosztály 19,92 %-a, a fővárosban 13,64%-a kapcsol naponta az egyetlen országos lefedettségű kereskedelmi adóra. A mérés alapján kijelenthető, hogy az egyik kereskedelmileg legfontosabb, 30-59 éves korosztályban országosan és Budapesten is piacvezetővé vált a csatorna, maga mögé utasítva a Petőfi Rádiót és a Sláger Fm-et.

Az igazi mai slágereknek, az ország legnépszerűbb lemezlovasainak és a Balázsék című
reggeli műsornak is otthont adó Rádió 1 a fiatal felnőttek körében továbbra is
piacvezető. Országosan és a fővárosban a 15-39-es korosztályban is toronymagasan
vezet. A 15-39 éves fiatalok 17,91%-a kapcsol naponta a Rádió 1-re, ezzel megelőzve a Petőfi Rádiót és a Music Fm-et.

Budapesten a 18-59-es korosztályt vizsgálva megállapítható, hogy a Retro Rádió
jelentősen megbolygatta a fővárosi rádiók hallgatottsági sorrendjét, a piacvezető
Rádió 1 -et rögtön a Retro Rádió követi, majd a Music FM, negyedik helyre csúszott
vissza a Sláger FM.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!