mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Legyőzhetetlen a Halloween az észak-amerikai mozikban
2018-11-02 12:42 [MTI + Mediainfo.hu]

Második hete legyőzhetetlen a Halloween című horror az észak-amerikai mozikban - írta a Variety.com a jegyárbevételek iparági becslései alapján.

A Universal és a Blumhouse produkciója, melyben a főszerepet Jamie Lee Curtis játssza, második hétvégéjén 32 millió dolláros (9,1 milliárd forintos) jegyárbevételt hozott, ami 58 százalékkal kevesebb a parádés nyitásnál.

A film már múlt pénteken átlépte a 100 milliós határt, ehhez járult az Amerikán kívüli forgalmazás, így összesen 172 milliónál jár.

A második helyen a Warner Bros. Csillag születik című remake-je végzett 14 milliós jegyárbevétellel. Lady Gaga és Bradley Cooper musicalfilmjére a debütálás óta Észak-Amerikában már 148 millió dollárért váltottak jegyet, Amerikán kívül is több mint százmilliót fizettek a pénztáraknál, így a film bevételei elérték a 148 milliót.

A Venom, a Sony szuperhősfilmje 10,8 millióval a harmadik helyen végzett, észak-amerikai jegyárbevétele ezzel 187 millióra, globálisan 508 millióra nőtt.

Halloweenre készült családbarát ijesztgetős film is, a Sony Libabőr 2: Hullajó Halloweenje, amelyik 7,5 milliós hétvégi észak-amerikai bevételével negyedik lett.

A nagy stúdiók óvatosak voltak az őszi ünnepek előtti filmbemutatókkal: csak a Lionsgate A Hunter Killer küldetés című, Gerard Butlerrel és Gary Oldmannel fémjelzett thrillere debütált a széles nyilvánosság előtt, az ötödik helyet sikerült is megszereznie 6,65 millió dolláros jegyárbevételével.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!