mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új csatornával bővül az R-time portfóliója
2018-11-02 15:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2019. január elsejétől az R-time értékesíti az A+E Networks HISTORY csatornájának reklámidejét Magyarországon.

A tematikus adó 2018-ban közel 1,7 millió nézőt ér el havonta átlagosan Magyarországon a teljes lakosságból, valamint a tavalyi év azonos időszakához (szeptember) képest 50%-os növekedést ért el közönségarányban a 18-49 évesek körében. A kutatási adatok alapján a fő kereskedelmi célcsoportban a HISTORY nézői az idei esztendőben (2018. január-szeptember) átlagosan napi 41 percet töltöttek el a csatornán, ez pedig több, mint bármelyik versenytárs ismeretterjesztő csatornáján mért hasonló adat.

"Büszkék vagyunk arra, hogy a csatorna reklámértékesítésében az A+E Networks partnerei lehetünk. Fiatalos és magas vásárlóerejű nézőinek köszönhetően a HISTORY hirdetők számára nagyon attraktív demográfiai bázissal rendelkezik a hazai tévés piacon. A HISTORY nézői profilja tökéletesen illeszkedik az R-time televíziós portfóliójába." - fogalmazott Dudás Gergely, az R-time ügyvezetője.

Izabella Wiley, az A+E Networks Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezetője elmondta: "Magyarország az egyik legfontosabb piac számukra a régióban. Az elmúlt 12 hónapban a HISTORY piaci részesedése jelentősen nőtt a nézettség és a hirdetési bevételek tekintetében egyaránt. Biztosak vagyunk benne, hogy az R-time-mal együttműködésben teljesíteni fogjuk a régió vezető ismeretterjesztő márkája, a HISTORY kreatív és kereskedelmi ambícióit."

A HISTORY az összes jelentős magyarországi kábelszolgáltató kínálatában megtalálható.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!