mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megyeszékhelyeken taroltak a helyi rádiók
2018-11-05 09:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Kantar-Hoffmann rádiós közönségmérés legfrissebb, 2018. III. negyedévére vonatkozó
hallgatottsági adataiból kiderül, hogy a 15 év feletti lakosság körében a leghallgatottabb rádiók rangsorát a helyi rádiók vezetik


A helyi rádiók szinte minden megyeszékhelyen hallgatottabbak, mint az országos közszolgálati csatornák. Az öt legnagyobb napi elérésű helyi rádió a debreceni Best FM, a kecskeméti Gong Rádió, a pécsi és a salgótarjáni Rádió 1, illetve a tatabányai Forrás Rádió.

A helyi Rádió 1 csatornák a nyílt adatközlésben részt vevő rádiók hallgatottsága alapján 9 megyeszékhelyen piacvezetők: Békéscsabán, Egerben, Győrben, Pécsen, Salgótarjánban, Szegeden, Székesfehérváron valamint Szombathelyen és Zalaegerszegen.

2018. október 26-ával új frekvenciával bővült a Rádió 1 hálózata, a 90,6 Rádió 1 Veszprém indulásával egy újabb fontos megyeszékhely kapcsolódott a hálózathoz, amely várhatóan tovább növeli majd a a helyi szinten piacvezető vezető rádiók számát.
2018. év végéig várhatóan az összes megyeszékhelyen hallható lesz a Rádió 1, a tervek szerint még idén további két várossal, Tatabányával és Kaposvárral fog bővülni a hálózat.

A MediaTime Kft. közel 50 helyi rádió reklámértékesítését végzi. A portfólióban a
hallgatottsági adatok alapján, regionalitástól függően történik a hatékony
reklámkampányok tervezése. Jelenleg 6 megyeszékhelyen az összes helyi rádió kizárólag a MediaTime Kft.-t bízta meg központi értékesítési képviselettel, de a cég további 10 megyeszékhelyi és 20 nem megyeszékhelyi rádió kizárólagos reklámértékesítési megbízását látja el.

2019. január 1-től további portfolió növekedés várható, így a MediaTime Kft. -
egyedüliként a rádiós piacon az összes megyeszékhelyen biztosítja rádiós, regionális reklámkampányok lebonyolítását.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!