mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reakcióvideó sorozatot indított a JOY.hu
2018-11-05 12:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A magazin online felülete, a JOY.hu most új platformmal nyit az Y és Z generáció tagjai felé.

Saját gyártású, hétről hétre jelentkező szórakoztató Youtube műsorral szólítják meg a fiatalokat: mostantól minden pénteken meghökkentő, megosztó, vicces, aktuális és személyes témákra reagálnak a szereplők, akik a weboldal szerkesztőiből, illetve kreatív és fejlesztő csapatából tevődnek össze.

A projekt célja az új közönség megszólítása mellett, hogy a márkát még közelebb hozza a kibővített célcsoporthoz. Teszi mindezt egy kifejezetten személyes, könnyed, a szereplők véleményére, benyomására, tapasztalásaira alapuló műfaj segítségével.
A videó stílusa a külföldi trendeket ötvözi egyedi, közvetlen hangvételű megközelítéssel. A reakcióvideókban górcső alá került a legelső, idén pont 20 éve megjelent JOY magazin retró trendajánlója, fényt derült a furcsa ételhóbortokra - például, hogy a túrórudi szendvics töltelékként is kiválóan működik - kiderült mennyire mozognak otthonosan a férfiak a push up melltartók világában illetve olyan felkapott internetes trendeket is feldolgoz a videósorozat, mint például a Baby Shark Challenge.

"Régóta foglalkozunk már videós tartalmak gyártásával is a szöveges tartalmak mellett, viszont ez az első komplexebb produkció, amit egy állandó, folytatásos sorozatnak szánunk. Számunkra is izgalmas kísérlet ez, hiszen minden folyamat, a tervezéstől a vágásig házon belül zajlik, és a szereplőktől is új kihívást kíván - ki gondolta volna például, hogy a front end fejlesztőnk két kódolás között a kamera előtt sziporkázik majd? Az eddigi részekkel kapcsolatban rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk az olvasóktól és a szakmától is, így továbbra is kreatív lelkesedéssel visszük előre és fejlesztjük a műsort a nézőink szórakoztatására."- mondta Alberti Petra, a JOY digitális főszerkesztője.



A JOY.hu a hazai glossy site-ok között piacvezető szerepet tölt be*. A weboldal hirdetési hatékonyságát a JOY márka erején túl, a magas affinitási index is erősíti: a 18-49-es női célcsoportot vizsgálva kiemelkedő (140)* értékkel bír, ezzel hatékony célcsoport elérést biztosítva hirdető partnereinek.

*Forrás: Gemius Explorer 2018 szeptemberi adatok


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!