mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rádiós pályázatok
2018-11-08 13:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Kaposvár 99,9 MHz helyi rádiós pályázaton a grémium az egyetlen, a törvényi és a pályázati követelményeknek megfelelő ajánlatot benyújtó Mambó Rádió Kft.-t nyilvánította nyertesnek.

A szolgáltató kereskedelmi jelleggel, a Budapest 96,4 MHz-cel hálózatba kapcsolódva sugároz majd műsort.

A Médiatanács véglegesítette és közzétette honlapján a Baja 88,7 MHz és a Solt 94,1 MHz helyi rádiós frekvenciák kereskedelmi jellegű hasznosítására kiírt pályázati felhívásokat, miután a frekvenciákon a médiaszolgáltatási jogosultság jövő februárban, 12 év után végleg lejár.

A Dél-Budapest 90,9 MHz körzeti közösségi rádiós pályázaton a testület az alaki vizsgálat után hiánypótlásra szólította fel az egyetlen ajánlattevőt, a Magyar Jazz Rádió Kft.-t.

A szolgáltatók közös kérelmére a Médiatanács megszüntette a Székesfehérvár 101,8 MHz-et használó VLNC FM Rádió Kft. és a Budapest 96,4 MHz-en működő Radio Plus Kft. közötti hálózatba kapcsolódást, és kérelmüknek részben megfelelően engedélyezte, hogy a székesfehérvári jogosultság önálló, 24 órás adással működjön tovább 101,8 BEST FM néven. A testület ezen kívül engedélyezte - szintén a szolgáltatók közös kérelmére - a Székesfehérvár 94,5 MHz-en sugárzó Fehérvár Rádió Kft. hálózatba kapcsolódását a Radio Plus Kft. Budapest 96,4 MHz médiaszolgáltatási jogosultságával, valamint hogy a rádió 94.5 Rádió 1 néven szóljon tovább.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!