mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kétmillió aktív postafiók a [freemail]-nél REG
2005-02-11 09:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A [freemail] közel kétmillió postafiók üzemeltetésével a hazai Internet-használók közel felét, mintegy egymillió internetezőt szolgál ki.

A kétmilliomodik aktív postaládát pedig egy hazai Internet-használó éppen a napokban hozta létre. Egy átlagos hétköznapon az összes [freemail]-postafiókra beérkező levelek száma meghaladja a két és fél milliót, "kifelé" pedig egymilliónál több levelet küldenek a felhasználók, amely körülbelül megegyezik a hagyományos postai forgalomban megforduló napi 2,2 millió levéllel.

A [freemail] használói az indulást követő három év múlva már 150 ezren voltak. 2000 áprilisára ez a szám meghaladta a 330 ezret, a félmilliós határ átlépésére pedig 2000 decemberében került sor. Ezt a számot megduplázva az egymilliomodik postafiók regisztrációja 2002 júniusában történt meg, az elmúlt napokban pedig megtörtént a kétmilliomodik postafiók létrehozása. A számok értékelésekor figyelembe kell venni, hogy a [freemail] rendszere automatikusan megszünteti azokat a fiókokat, amelyek 90 napon át használaton kívül maradnak.

Az elektronikus levelezés - levélküldés és fogadás - ma is az Internet-használat egyik legnépszerűbb, úgynevezett "közmű" funkciója. A World Internet Projekt kutatás 2004-es adatai szerint a hazai internetezők 73%-a küld és fogad rendszeresen elektronikus levelet, míg a következő legelterjedtebb használati forma az információkeresés, majd a hírolvasás, amelyeket az Internet-használók 70%-a illetve fele végez rendszeresen.

A [freemail] 1997 novemberében, négy hónapos fejlesztői munka után került a közönség elé. A szolgáltatás kezdetben mindössze egy számítógépen futott, az első nagyobb műszaki változtatásra 1999 februárjában került sor, ekkor már hat gép szolgálta ki a levelezést, majd a növekvő igények és az ezzel párhuzamos fejlesztések után mára 31 számítógép alkotja a [freemail] rendszerét, amelyek az Axelero Adatparkban kaptak helyet.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!