mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Heineken: MMS kampány első alkalommal REG
2005-03-29 13:37 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Heineken többek között a mobilmarketinget is használta arra, hogy célcsoportját, a fiatal férfiakat, személyes módon érje el.

A Mobilpont nem először használta az outbound MMS-t ügyfelei kampányában, melyet a válaszadást célzó kampányokban, és az imázs építésben is alkalmazta már. A Heineken kampányaiban egyre nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy ne csak a szokásos reklámkörnyezetben találkozzon velük a fogyasztó.

A kampány megtervezője a FastBridge, több cél elérését is várta a kampánytól. Elsődlegesen az imázs építése, az új koncepcióhoz tartozó üzenetek megerősítése és a www.meetyouthere.hu site népszerűsítése volt a feladat. Ezen kívül fontos szempont volt, hogy az MMS az ATL csatornákon történő kommunikációt támogassa.

Az integrált kampány egyik elemeként használt MMS üzenet logó nélkül közvetítette a márka legfontosabb vizuális elemeit, a képsor a megszokott Heineken-zöld színeiben jelent meg, és teaserként is funkcionált, így egyértelműen kapcsolódott a kampány többi eleméhez.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!