mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bővíti a mobil generációs szakadékot az MMS REG
2005-04-05 09:46 [DMeurope]

A fiatalok messze többet fényképeznek mobiljukkal, s küldenek MMS-t, mint idősebb társaik, áll az Enpocket 'Mobile Media Monitor UK' nevet viselő brit kutatásában.

A 18-24 évesek majd háromnegyede (72%), és a 25-34 évesek több mint fele (55%) használta a mobilján található kamerát az elmúlt három hónapban, ami jóval meghaladja az összes felhasználóra vetített 35 százalékos átlagot.

A kamerahasználat megemelkedett aránya együtt jár az MMS forgalom növekedésével. Bár az összes felhasználót tekintve 2004 negyedik és 2005 első negyedévét összehasonlítva lassú volt a használat növekedése, a forgalom a 18-24 évesek körében 30, a 25-34 éves korosztályban pedig 17 százalékkal emelkedett.

Nem meglepő módon ugyanez a fiatal korosztály a legelfogadóbb a 3G-alapú tartalmakkal és alkalmazásokkal szemben (például videó hívás, képmegosztás, zeneletöltés).

mertz


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!