mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Összefogtak a világ legbefolyásosabb márkái REG
2005-06-03 10:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy közel kétezer hirdetési szakember körében végzett felmérés szerint a világ legbefolyásosabb márkanevei 2005-ben az Apple és a Coca-Cola.

A sorrend az alapján készül el, hogy egy adott márkanévhez kapcsolható termék vagy szolgáltatás mekkora hatással van az emberek hétköznapi életére. A Coca-Cola összefogott Magyarországon az Apple-lel, hogy a Soundwave program keretében a nyár folyamán több program mellett egy SMS játékban naponta 10 iPodot lehessen nyerni.

A Coca-Cola célja a Soundwave program keretében közelebb hozni a zenét, valamint a lendületet és dinamikus életérzést a fiatalokhoz, melyet mindkét piacveztető amerikai márka magáénak tudhat. A programhoz hozzájárul majd az is, hogy azok között, akik Coca-Colát vesznek és SMS-en beküldik a cimkén szereplő kódot, három hónapon keresztül naponta 10 iPodot sorsolnak ki. A program része a Soundwave Store zenei szaküzlet és a Soundwave online Rádió, melyet a Rádió Café sugároz, a Beach House és a Sziget Fesztivál is. Az Apple iPod a programokon kívül folyamatosan erősíti majd azt, hogy az üdítő jól ismert fiatalos életérzése a zene iránti vonzalommal kapcsolódjon össze. A kampányt a rendezvényeken kívül POS-anyagok, matricák, oszlophirdetések és a Pesti Estben megjelenő sajtóhirdetés is kommunikálja, valamint site is készült.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!