mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Renault Clio: SMS és MMS kampánnyal REG
2005-06-23 09:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Renault új modellje, a Renault Clio Taboo kommunikációja során a megszokott print megjelenéseken túl mobil kommunikációs megoldást is alkalmazott.

A Renault a Publicis Reklámügynökségen keresztül a Publicis Dialogot bízta meg a megvalósítással. A kampány célja az volt, hogy minél több nyitott és aktív fiatal felnőtt látogasson el és regisztrálja magát a taboo.renault.hu internetes oldalon.

A Mobilpont feladata az volt, hogy a célcsoporthoz exkluzív módon juttassa el az akció tartalmát. Ennek megvalósítására SMS és MMS üzenetek együttes használatát nyújtotta. Az SMS kreatívja megegyezett az MMS-ben szereplő szöveggel és következő lépésként a taboo.renault.hu oldalra irányította a fogyasztót.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!