mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Globális rádióadót indít a Bacardi REG
2006-04-06 16:03 [BrandRepublic]

Májustól 24 órás reklámmentes zenerádiót üzemeltet a híres alkoholmárka.

Márkája vonzerejét kívánja növelni a Bacardi egy nemzetközi online- és mobilrádió beindításával. A B-Live Radio néven alakuló szolgáltatás májusban indul be Nagy-Britanniában, majd országról országra terjed szét az egész világban. A rádióadó a tervek szerint 24 órában zenét sugároz majd, és adását nem szakítják meg semminemű reklámmal.

Indulásakor a B-Live Radio 80 millió mobilkészülék elérésére elegendő kapacitással rendelkezik majd, amelyet 8 hét alatt 200 milliós nagyságrendre fejlesztenek. A szolgáltatásával a 21 évnél idősebb közönséget megcélzó Bacardi várakozásai szerint három hónappal a sugárzás megkezdését követően már 300 ezer regisztrált nemzetközi hallgatója lesz az adónak.

John Burke, a Bacardi nemzetközi márkaigazgatója elmondta: "A szolgáltatás erősíti a márkánk és a zene közti asszociációt és újabb lehetőség számunkra, hogy kapcsolatot teremtsünk felnőtt fogyasztói célcsoportunkkal."

szabo



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!