mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Innovatív dolgozók (Forrás: Micr... Kultúrafüggő a digitalizáció sikere
2018-03-19 12:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Csak a megfelelő vállalati kultúrába épülő informatikai eszközök és megoldások képesek a termelékenység hajtóerejévé válni.

Forrás: UPC Mennyire nélkülözhetetlen a wifi?
2018-03-13 12:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A UPC többezres mintán készült, a hazai wifihasználati-szokások felderítésére szolgáló felméréséből ez is kiderül majd.

Forrás: eNET Nő az online fizetés szerepe
2018-03-13 10:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az elmúlt években dinamikus növekedés jellemezte a hazai online fizetési piacot: alig hat év alatt megtízszereződött a volumene.

Forrás: eNet A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
2018-03-09 12:42 [Marketinginfo.hu]
A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe.

Forrás: Nielsen Így tévéznek a magyar nők
2018-03-08 20:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak. Jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka.




Hírek száma: 1045    <<<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >>>




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!