mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
m Mitől félnek a legtöbben online vásárláskor?
2017-09-01 15:34 [Marketinginfo.hu]
Bár folyamatosan nő és fejlődik az e-kereskedelem, egyelőre csak a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom valamivel több, mint 5 százalékát bonyolítják online.

Forrás: GKI Digital - Árukereső.... Évről évre többet és többször vásárolunk online
2017-08-31 11:16 [Marketinginfo.hu]
A vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása.

e Az eMAG-nál még tart a roham
2017-08-31 10:47 [Marketinginfo.hu]
Már csak pár nap van iskolakezdésig, turbó fokozatba kapcsolnak a szülők, akik az utolsó pillanatban is divatos táskákra, tolltartókra, új füzetekre és tornazsákokra vadásznak.

Forrás: K&H A magyar fiatalok fesztiváloznak és karriert építenek
2017-08-29 11:46 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A K&H felmérése szerint a magyar fiatalok többsége tudatosan tervezi a jövőjét, de a szórakozásból sem ad alább.

Forrás: Vatera A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés
2017-08-25 15:06 [Marketinginfo.hu]
A Vatera saját felhasználói körében végzett felmérése szerint egy család átlagosan 15.000 és 25.000 forint között költ az iskolakezdésre gyermekenként.




Hírek száma: 935    <<<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!