mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
fotó: MTVA Fókuszban a minőség
Szabó László Zsolt, MTVA, vezérigazgató
2015-05-20 09:55
Az MTVA vezérigazgatója a mediainfo.hu-nak adott interjúban beszélt a közmédia strukturális átalakításának eredményeiről, az új sportcsatornáról, a kö...

  A megfelelő tartalom is fontos
Bíró Gábor, COO, Mediabrands
2014-08-04 15:07
A szponzoráció költséghatékony megoldás a márkatulajdonosok számára, ezért egyre fontosabb szerephez jut a kommunikációban - véli Bíró Gábor, a Mediab...

Jim Helfgott Jönnek az újabb csatornák a UPC-nél
Jim Helfgott, marketingért és értékesítésért felelős alelnök, UPC DTH S.á.r.l.
2014-07-18 07:49
Kínálati, szolgáltatási és technológiai szinten is a folyamatos megújulásban hisz a műholdas szolgáltató - többek között erről beszélt portálunknak ad...

Büttl Krisztián Legyen költséghatékony és integrált
Büttl Krisztián, vállalati marketing és marketing-kommunikációs vezető, Samsung Electronics Magyar Zrt.
2014-07-07 15:30
A Samsung Electronics Magyar Zrt. számára a szponzorált kiválasztásánál mérvadó, hogy a támogatott eseményen keresztül a lehető leghatékonyabban, rele...

Kádár Tamás Sziget: a megkerülhetetlen szereplő
Kádár Tamás, cégvezető, Sziget Kulturális Szervezőiroda
2014-06-24 15:01
A kőkemény pénzügyek mellett a kölcsönös empátia, az együttműködési hajlandóság, a közös gondolkodás, a szinergiák megtalálása a legfontosabb a szponz...




Interjúk száma: 171    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!