mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Maróy Krisztina Kéne az a dislike gomb...
Maróy Krisztina, főszerkesztő, Glamour
2013-04-09 16:49
Ha közösségi médiáról van szó, csak az organikus növekedésben hisz Maróy Krisztina, a Glamour főszerkesztője, aki szerint sok szempontból nem szerencs...

Door Tamás „Izgalmas lenne egyszer egymilliárd embernek beköszönni a reggeli adásban”
Door Tamás, vezérigazgató, Juventus Rádió
2013-04-02 17:26
A Juventusnál nincs önreklám, facebookos felületeiket a weboldal felé becélzott ugródeszkának használják, s érdekes tartalmat igyekeznek közvetíteni r...

Kozári István A téma a lényeg
Kozári István, kereskedelmi és marketingigazgató, Origo Zrt.
2013-03-26 09:51
Nem próbál mindenkit megszólítani a Facebookon az Origo.hu, ezért inkább az egyes rovatokra, egyedi tematikákra helyezik a hangsúlyt. Az iWiW-et már l...

Kékesi Zsuzsa Ott lenni, ahol az olvasók
Kékesi Zsuzsa, online divízióvezető, HVG
2013-03-19 12:20
Az ország egyik legnagyobb hírportáljaként a Facebookon is jó eredményeket tud felmutatni a HVG.hu. Releváns tartalomról, közösségépítésről, szegmentá...

Schiwert-Takács László és Keresz... A szép hang kevés a sikerhez
Schiwert-Takács László, kreatív főszerkesztő, RTL Klub
2013-02-07 18:06
A Voice első évadának közelmúltbeli befejeződésével a nagy hazai kereskedelmi tévék tehetségkutató nélkül maradtak, a közszolgálatin azonban közben be...




Interjúk száma: 171    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!