Indul a Cannes Corporate Media & TV Awards 2017
2017-03-14 15:23 [Marketinginfo.hu]

A Cannes Corporate Media & TV Awards várja a film producerektől, kommunikációs ügynökségektől, vállalatoktól, TV csatornáktól és diákoktól a kreatív munkákat.

Immáron nyolcadik éve díjazzák a legkiemelkedőbb alkotásokat Arany, Ezüst és Fekete Delfin trófeákkal.

Új kategóriák és a nevezés menete

A pályázók az alábbi öt fő kategóriában versenyezhetnek: Corporate Films and Videos, TV Documentaries and Reports, Online Media, Production Arts & Crafts és a Student kategória. Az alkategóriákkal együtt összesen 41 kategóriában lehet indulni. A kategóriák listája három újabbal bővül: "360-Degree Documentaries" (360 Fokos Dokumentumfilm) a "Best Use of 360-Degree" (Legjobb 360 Fokos Film) és a "Social Media & Short Videos (Snack Content, Facebook, Instagram, Snapchat...)" (Közösségi Média & Rövid Filmek) kategóriákkal. A versenyre online lehet jelentkezni, minden 2015. január 1. után sugárzott/készült/online közzétett munka pályázhat. A filmek elküldhetők DVD-n, CD-n vagy feltölthetők az online regisztrációs rendszerbe.

Zsűri és a Díjátadó Gála

A független, nemzetközi zsűri tagjai között vannak Oscar és Emmy díjasok, filmrendezők, vállalati film- és média szakemberek, marketing és kommunikációs szakértők. Idén már harmadik éve versenyezhetnek a legsikeresebb vállalatok a Kék Delfin Trófeáért és válhatnak ezáltal az Év Produkciós Irodájává. A Fehér Delfin trófeát - a Grand Prix-t - a verseny legjobb filmje nyeri el. Idén a Díjátadó Gála szeptember 27-én és 28-án lesz Cannes-ban, Franciaországban. Ebben az évben is meg lehet tekinteni a díjátadó előtt a pályaműveket a Media Center keretein belül. A nagy érdeklődésre való tekintettel az előadássorozat, amelyet először 2016-ban szerveztek, folytatódik az idei Gálán is.

Magyar nyertesek

2014-ben a Magyar Állami Operaház saját imázsfilmjével nyert Ezüst Delfint és a legjobb filmzene Fekete Delfin díját, míg ugyanebben az évben a Magyar Turizmus Zrt. a Tourism Film kategóriában nyert ezüstöt. 2015-ben a Greenroom Reklámügynökség - a díj történetében először - két Arany Delfint is hazavihetett Cannes-ból. Tavaly, a MOL Group vállalati kommunikációs videóit díjazták három Ezüst Delfinnel.