Kisgyerekes családokra fókuszál a megújult Da Vinci TV
2018-01-11 13:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új megjelenést és ehhez kapcsolódóan újradefiniált műsorstruktúrát és albrandeket kapott az oktatási ismeretterjesztő csatorna, mely ezentúl Da Vinci TV néven fut.

A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál.

A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása. A Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna. "Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt." - mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak.

A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! A szlogen azt hangsúlyozza, a hétköznapjainkban is rengeteg a felfedeznivaló, s mindenütt körülvesz bennünket a tudomány. A tanulás kikerül az osztályteremből, s minden korosztály játszva és kreatívan szerezhet új ismereteket a legjobb műsorok segítségével. A csatornán futó műsorok így a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.

"Hisszük, hogy a tanulás lehet szórakoztató és fontos élmény is egyszerre. Az arculatváltás célja, hogy örömet szerezzünk fiatalabb nézőinknek, és el is kötelezzük őket ismeretterjesztő tartalmaink iránt. - mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media CEO.

Az új brand tehát új logóval, új adásba kerülő on-air elemekkel, új weboldallal és közösségi média felületekkel jelentkezik. A műsorokat 6 darab új ident köti össze és vezeti fel. Ezekben a történések ellentmondanak a fizika alapvető törvényeinek, s ezek a nem várt akciók adják a klipek játékosságát.

Az új megjelenés a korábbi sárga-piros színvilághoz képest energikusabb, játékosabb, mégis letisztult, modern. A megújuláshoz kapcsolódó kreatívmunkát, az új logó koncepcióját és az új on-air megjelenést a Da Vinci Media házon belül végezte. A fél éves alkotó folyamat alapkoncepciója az volt, hogy az új megjelenés legyen figyelemfelkeltő, vidám, dinamikus, és fejezze ki a csatorna alapvetését, miszerint műsoraiknak köszönhetően felkeltik a kíváncsiságot és a kritikus gondolkodást.

"Szeretnénk, ha a következő generáció úgy nőne fel, hogy mindenhonnan inspirálódik. Örömmel és izgatottan mutatjuk be azt az új és friss arculatot, ami ezt képviseli." - mondta el még Ferdinand Habsburg.