Elindult a MÁV-csoport Instagram-oldala
2018-07-23 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A nemzeti vasúttársaság - Twitter-oldalának tavalyi indulása után - immár Instagramon is igyekszik összekötni egymással a vonatozás rajongóit.

Az oldal indításához a vasúttársaság megalakulásának 150. évfordulója adta az apropót, így a szerkesztők megkülönböztetett figyelemmel kísérik a születésnap alkalmából felmatricázott Taurus mozdony útját, hosszú távon pedig szeretnék népszerűsíteni a vonatozást, a vasutat a virtuális közösségi térben.

Az induláshoz kapcsolódóan a MÁV-csoport egy játékkal is jelentkezik: 2018. augusztus 1. és 31. között várják a felhasználók fotóit az ünnepi díszbe öltöztetett mozdonyról #máv150 hashtaggel; a legtöbb like-ot begyűjtő kép készítője értékes - a vasút világához köthető - ajándékokkal lesz gazdagabb. A díjátadóra a jubileumi év kiemelt eseményén, a Nemzetközi Vasúti Járműparádén kerül sor szeptember 7-én.

Az Instagramra világszerte több mint 1 milliárdan regisztráltak már, és hazánkban is több mint 1,5 millióan - közülük 700 ezren naponta - használják, a létszám pedig dinamikusan növekszik. A felhasználók többsége a 34 év alattiak köréből kerül ki. Az utazás - nemcsak globális, de hazai viszonylatban is - régóta az egyik legnépszerűbb téma az oldalon. Egy 2018-as felmérés tanúsága szerint már nemcsak a feltöltött, de a megtekintett tartalmak között is népszerűbb a városok, tájak, természet témakör, mint a barátok és család kategória, ami azt jelenti, hogy szívesebben fotózzuk a környezetünket, mint magunkat, és szívesebben is nézegetjük az ilyen tematikájú képeket.