mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Vörös Csilla

Nielsen Közönségmérés Kft., ügyvezető igazgató Vörös Csilla Korábbi munkahelyek
A társadalomtudományi és kommunikációkutatás területén dolgoztam.

Iskolák
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem (ma Corvinus), University of Connecticut Storrs, Annenberg School of Communications, University of Pennsylvania, University of Massachusetts.

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Egy barátnőm hívott dolgozni a Tömegkommunikációs Kutatóközpontba.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Inkább egy prágai kommunikációs konferenciát (IAMCR) emelnék ki, ahol a média hatásáról szóló előadásokat hallottam George Gerbnertől, Larry Grosstól, Michael Morgantól.

Van-e szakmai példaképed?
Több személyt tisztelek a szakmából mind a hazai, mind a nemzetközi pályáról.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A kihívásokat, a változatosságot, a feladatok összetettségét.

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
A felesleges adminisztrációt.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
A legidegesítőbb az, amikor valaki klisékben gondolkodik.

Hol leszel 5 év múlva?
Nagy valószínűséggel a médiakutatás területén fogok dolgozni.

Ha nem dolgozol, akkor?
Amit a legtöbb halandó: család, barátok, sport és olvasás.

Módosítva: 2012-11-20

nyomtatható verzió küldés e-mailben





Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!