mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Deák Gábor

Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt., marketing és kommunikációs vezető Deák Gábor Korábbi munkahelyek
Magyar Marketing Szövetség, Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem, Zrínyi Zrt.

Iskolák
Pécsi Tudományegyetem, BKF, ZMNE Hadtudományi Doktori Iskola

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Eredetileg a pr irányából érkeztem, előbb a marketingkommunikáció, majd a stratégiai marketing területére

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Kék óceán stratégia

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A szellemi szabadságot.

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
Azokat a tárgyalásokat, amelyek kevés tartalommal értelmetlenül hosszúra nyúlnak.

Hol leszel 5 év múlva?
Marketingvezetőként egy vállalkozásnál irányt mutatok és harcolok a realitásokkal.

Ha nem dolgozol, akkor?
A családom körében vagyok.

Módosítva: 2013-07-26

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!