mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szántó Gábor
Budapest, 1978
DDB Reklámügynökség, Head of Innovation and Digital Szántó Gábor Korábbi munkahelyek
kirowski isobar, BNP PARIBAS, Bank Austria

Iskolák
Moszkvában gimnázium, itthon Külker és Corvinus

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
A BNP PARIBAS bankban ügyfelem lett a kirowski és rádumáltam Kovács Zoltánt és Novák Pétert (a kirowski isobar mostani-akkori vezetőit), hogy vegyenek fel. Szerintem maguk is meglepődtek, amikor megláttak az első munkanapomon.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Alan Moore-től a No Straight Lines.

Van-e szakmai példaképed?
Mills, a londoni ustwo UX studió vezetője, egy őrült, pixelmániás precíz showman egyben.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A hajnali élesítés előtti pillanatot.

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
A logikus magyarázat nélkül hagyott, végül hasztalannak bizonyuló lelkesedést.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
"Nem elég flat."

Hol leszel 5 év múlva?
Na, aki megmondja annak adok 5 évet most az életemből.

Ha nem dolgozol, akkor?
Mindig valami más, ebből igyekszem visszavenni, hogy együtt lehessek a családommal.

Létrehozva: 2013-08-15

nyomtatható verzió küldés e-mailben





Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!