mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sályi Réka
Budapest, 1978
Geometry Global ügynökségi cégcsoport, ügyvezető igazgató   Korábbi munkahelyek
Akció 360, Kirowski, Ogilvy & Mather, Greenlight

Iskolák
BGF-KKFK, Reklám szakirány, ELTE Radnóti Miklós Gimnázium

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Nagyon tudatosan, gyakorlatilag gimnázium elején döntöttem el, hogy a reklám szakirányt választom, s úgy tűnik bevált. Kisgyerekként is mindig csak a reklámblokk érdekelt a TV-ben, valamiért éreztem, hogy nekem ez menni fog, hogy ez jó lesz.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Hazabeszélésnek hangzik, de muszáj David Ogilvy nagy klasszikusát :"A reklámról"-t írnom ide. Persze azóta már sok minden változott, de az a lelkesedés, az a sokszínű, izgalmas közeg amit ott leírt, nagyon megragadt és motivált.

Van-e szakmai példaképed?
Igen, Shelly Lazarus, az Ogilvy & Mather Worldwide korábbi CEO-ja (jelenleg tiszteletbeli elnöke). Fantasztikusan magával ragadó személyiség, az előadásaira nem lehetett nem odafigyelni, és mindig nagyon fókuszáltan, céltudatosan, átgondoltan cselekedett és nyilatkozott. A cég számos sikersztorija kötődik a nevéhez, az ő idejében érkeztek hozzánk olyan nagy nevű, s azóta is aktív ügyfeleink mint a Coca-Cola, a Unilever, az az American Express vagy az IBM.


Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A változatosságot. Nincs két egyforma meeting, nincs két egyforma nap, két egyforma e-mail avagy telefonbeszélgetés. No meg a laza, fesztelen, játékos légkört. Egy kreatív ügynökség, ahol kell az inspiráció, a lendület, a lelkesedés, nem lehet merev, túl statikus, túlságosan bürokrata - s így mi sem vagyunk azok. Persze megvannak ennek a szakmának is a szabályai és a működés keretei, de azon belül rengeteg a szabadság. Sokat nevetünk együtt még a leghúzósabb napokon is, és ez jó.

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
A reggeli meetingeket, és azt a rengeteg telefonos konferencia-hívást! Meg azt, amikor valami olyat kell csinálnunk, aminek tudjuk, hogy nem sok értelme van, de muszáj. Ilyen is van, de szerencsére minket alapvetően egy gondolkozó ügynökségként tartanak számon, így nem sokszor!

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
Nem szokott idegesíteni semmilyen szakmai állítás, ha valamivel nem értek egyet, elgondolkozom rajta, és igyekszem ellenvetéseket megfogalmazni. Talán az zavar, ha valaki túl sok marketing bullshitet mond mindenféle mély gondolat avagy cél nélkül. Számtalan conf call-on voltam már sajnos fültanúja, nagyon időrabló tud lenni...

Hol leszel 5 év múlva?
Ha nem valami nagyon mást csinálok, akkor biztosan ügynökségi oldalon. Most itt nagyon jól érzem magam, így olyan nagyon más távlati terveim nincsenek.

Ha nem dolgozol, akkor?
Lovaglás minden mennyiségben és a tanyasi élet. A várostól távolabb, egy valódi lovastanyán élek, a természetben. Ha kell lovakat vezetek, istállót pucolok, sőt traktort is vezettem már, de inkább csak utazok rajta! Nagyon más közeg, de talán éppen ezért élvezem és szeretem annyira.

Módosítva: 2014-12-01

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!