mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Maczelka Márk
Szentes, 1985
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető Maczelka Márk Iskolák
1.diploma: Pécsi Tudományegyetem-Közgazdaságtudományi Kar-Marketing mesterszak // 2. diploma: Pécsi Tudományegyetem-Bölcsészettudományi Kar-Kommunikáció és Médiatudomány mesterszak

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Kalandos út vezetett a SPAR-ig: az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a reklámfilmek gyártásával és kommunikációs tanácsadással foglalkozó cégemet vezettem, melyet egyetemi csoporttársaimmal alapítottunk 19 éves korunkban, aztán egyik napról a másikra úgy döntöttem, hogy átülök az ügynökségi oldalról az ügyféloldalra. Jól döntöttem!

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Tapasztalatorientált vagyok! Rám inkább azok a szakemberek voltak hatással, akikkel az élet hozott össze akár az egyetemen, akár a munkám során. A gyakorlati tapasztalat nem gyűjthető be szakkönyvekből. Tartom, hogy akár 10 perc beszélgetés egy szakemberrel többet ér, mint akármelyik szakkönyv.

Van-e szakmai példaképed?
Igen, Dr. Törőcsik Mária professzor asszony, piackutató, aki hazánkban a trendkutatás legjelentősebb szakembere.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
Amitől mindennél jobban félek, az az unalom. A legjobban az elképzelhetetlen sebesség és a folyamatosan fennálló változás az, amit a munkámban szeretek. Minden nap más és más és tud mindig újat hozni. Így biztosan nem fogom megunni, amit csinálok!

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
Nagyon nehéz szabadságra menni.

Hol leszel 5 év múlva?
Remélem a SPAR-nál: az igazi kérdés az az, hogy a SPAR hol lesz 5 év múlva? Ha sikerül szemmel látható mértékben fejleszteni a cég kommunikációs területét, akkor az azt fogja jelenteni, hogy nekem is sikerült fejlődnöm ezen fejlesztési folyamat közben.

Ha nem dolgozol, akkor?
Ha nem dolgozom, akkor rengeteget utazok, emellett vasárnaponként féltucat gyerekkori barátommal squasholni járunk, melyet mindig egy remek közös ebéd követ.

Módosítva: 2015-04-16

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Pasta szakács
[2017-10-17]
Raktári munkatárs
[2017-10-16]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!