mediainfo - Médiások médiája
Közönségmérés hírlevélhírek | tanulmányok | mediainfo.huszakmai partner:Nielsen
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 37               1  2  3  4  >>>
Televíziós eszközellátottság 2016-ban
dátum: 2017-02-08

A magyar háztartások 83 százaléka rendelkezik digitális vétellel.2016 őszén több mint 3.5 millió háztartás rendelkezett TV-előfizetéssel, az összes magyar tévés háztartás 91 százaléka. Analóg kábeles vétel 661 ezer háztartásban volt elérhető, töb...
TV piaci körkép 2016
dátum: 2017-01-30

2016-ban a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 42 percet töltött a tévékészülékek előtt, négy perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.A 18 év alattiak tévénézéssel töltött ideje 3 óra 7 perc volt 10 perccel kevesebb, mint 2015-ben. 18-49 ...
TV piaci körkép 2016. IV. negyedév
dátum: 2017-01-26

2016 negyedik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 58 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 4 perccel kevesebb, mint az előző év ugyanezen időszakában.Nőtt az általános szórakoztató, az ismeretterjesztő, a film- és hírcsa...
TV piaci körkép a harmadik negyedévben
dátum: 2016-10-18

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2016 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 16 percet töltött a tévékészülékek előtt, 10 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.2016 harmadik negyedévében a teljes népesség napo...
Részletes adatok az olimpia és a foci EB tévéközvetítéseiről
dátum: 2016-09-08

A Nielsen Közönségmérés Kft. adataiból kiderül augusztus 6-21. között a sport tematikájú műsorok az összes sugárzási idő 8,2%-át tették ki; 22%-kal többet, mint a tavalyi hasonló, de olimpia-mentes időszakban. Minden éjjel 2 és 4 óra között 790 e...
Közvetítések a sport jegyében
dátum: 2016-09-06

A Nielsen "Nyár a sport jegyében 2016"című elemzése betekintést nyújt abba, hogyan követték a nézők a Labdarúgó EB és a Riói Nyári Olimpiai Játékok eseményeit.AZ EB időszakában a sport tematikájú műsorok a sugárzási idő 6,3%-át tették ki, melynek...
Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben
dátum: 2016-08-23

Internetezéshez terjed ami mobil: leggyakrabban használt eszközök a laptop, okostelefon és asztali számítógép.Interneten is néz tévét a négy évesnél idősebb magyar tévéfogyasztó közül minden harmadik (35%), hazai tévés tartalmakat pedig minden ha...
Felmérés készült internetes tévézésről
dátum: 2016-07-14

A Nielsen Közönségmérés "TV Plusz" kutatása az internetezési szokásokról, tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről ad átfoglaló képet.A tévénézés és az internethasználat mind szorosa...
TV piaci körkép 2015. III. negyedév
dátum: 2015-10-12

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2015 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltött a tévékészülékek előtt, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórak...
Tévénézés az interneten
dátum: 2015-08-08

A Nielsen Közönségmérés immáron másodszor készítette el "TV Plusz" kutatását a hazai többképernyős médiafogyasztásról, a tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről. A 4 éven felüli tévés háztart...

Tanulmányok száma: 37               1  2  3  4  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Bolti eladó
[2017-06-27]
Konyhai előkészítő
[2017-06-22]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!