mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Effie 2010: a díjazottak

Bevezető

A 45 döntőbe jutott pályázat közül 26 nyert valamilyen díjat a 2010-es Effie-n. A platinát a Vatera "Megcsalt feleség" kampánya hozta el, melyen a Cluso mellett a Maximize és a Neo Interactive dolgozott.

A legtöbb díjat nevező vagy társügynökségként az OMD Hungary nyerte, amely két aranyat (Vodafone, Listerine), két ezüstöt (McDonald's, Pepsi) és egy bronzot (McDonald's) söpört be. Három díjat a DDB, az ACG, az Initiative, a Laboratory, a Maximize és a Cluso nyert.


A díjazottak és a rövidlistások megtekinthetőek a csatolmányokban!

Kapcsolódó letölthető fájlok:

effie2010_shortlist.xls (23 kB) nyertesek2010.xls (18 kB)



nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás

Kapcsolódó cikkek:




Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!