mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 459    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>
Pillanatkép az analóg földi lekapcsolás második hulláma után
dátum: 2013-12-20

November végére szinte az összes, korábban analóg földi vétellel rendelkezők váltottak valamely más tévés vételi módra. A lekapcsolás következtében a háztartások 82 százaléka a digitális földi vétel mellett döntött.2013 a digitális átállás éve volt, m...
Pillanatkép az analóg földi lekapcsolás előtt
dátum: 2013-12-20

2013. július végén 285 ezer magyar háztartás rendelkezik csak analóg földi vétellel, ebből 115 ezret érint a lekapcsolás első hulláma.A televízió közönségén belül a digitális földi vétellel rendelkezők aránya a hó végén már meghaladta a csak analóg fö...
A híradók anatómiája
dátum: 2013-10-18

A Nézőpont Intézet Médiaműhelye azt vizsgálta meg, hogy hogyan épültek fel és miről szóltak a hírműsorok a harmadik negyedévben A híradók tudósításai 2013 harmadik negyedévében az öt vizsgált csatorna esti hírműsorában...
Így interneteznek az 55 év feletti fiatalok
dátum: 2013-10-08

A fiatalok már nagyon korán megismerkednek az infokommunikációs eszközökkel, és elsajátítják az azokhoz szükséges tudást. Mindaz, ami a fiatalabb generációk számára természetes, az idősebbek nagy részének ismeretlen, új világ, de egyesek már elkezdték m...
A híradó a legfontosabb hírforrás
dátum: 2013-10-02

A Nézőpont Intézet Médiaműhelye közvélemény-kutatásban vizsgálta a lakossági hírműsor-fogyasztást. Az eredmények egyértelműen rávilágítanak, hogy a híradók továbbra is meghatározó szerepet töltenek be az állampolgárok tájékozódásában, alapvetően befolyá...
Így áll a 4G Magyarországon
dátum: 2013-09-25

Újabb generációváltás zajlik a mobiltelefóniában, a 4G, vagy más néven LTE mobil szélessávú hálózatok fokozatosan terjednek el világszerte, így Magyarországon is. De vajon mit érzékelnek ebből a felhasználók? Mennyire nyitottak az új eszközökre, amelyek...
Egyre üzletibb a közösségi web
dátum: 2013-09-09

Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése - derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közössé...
Még nem mindenhatók a közösségi oldalak
dátum: 2013-08-14

Sokan osztanak meg sokféle tartalmat a weben, de azért nem mindenki - derül ki egy új kutatásból. Viszonylag könnyen alakulhat ki az emberben az online médiát böngészve az a kép, hogy a felhasználók már szó szerint mindent megosztanak mag...
A neten tájékozódunk a márkákról
dátum: 2013-07-30

Egy új, netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés (pdf) szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről sz...
Termékelhelyezés: több ezer márka több száz műsorban a kertévéken
dátum: 2013-07-10

Összesen közel ötezer márka fordul meg három hónap alatt az RTL Klub és a TV2 műsoraiban a Médiatanács által a témában elfogadott legújabb tanulmány (

Tanulmányok száma: 459    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Promóter
[2017-04-25]
Komissiózó
[2017-04-21]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!