mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 459    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>
Ha social reklám, akkor Facebook
dátum: 2014-05-22

A közösségi oldalakon zajló reklámozás továbbra is igen gyors ütemben fejlődik, s a felfutás nagy része még mindíg a Facebooknak köszönhető. Még úgy is, hogy az ezt a típusú interaktív hirdetési felületet kihasználó cégek 92 százaléka már jelen van ezen az...
Ettől boldog a magyar
dátum: 2014-05-19

A magyar fiatalok többsége alapvetően boldog, legalábbis ez derült ki a Comedy Central harminc országra - köztük hazánkra is - kiterjedő, három és félezer 15 és 24 év közötti megkérdezésével készült reprezentatív felméréséből. A 64 százal...
Nielsen: tévés piaci körkép I. negyedév
dátum: 2014-04-28

A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórakoztató és közszolgálati csatornákat, mint az előző év azonos időszakában, miközben az országos lefedettségű kereskedelmi csatornák részesedése csökkent.2014 első negyedévében a teljes nép...
A magyar háztartások közel kilencven százaléka tv-előfizető
dátum: 2014-04-15

Az év végén több mint 3,5 millió háztartás fizetett elő TV-szolgáltatásra Magyarországon. Az összes tévés háztartás kétharmadában volt digitális vétel az analóg földi sugárzás lekapcsolását követően. Az analóg földi vétel lekapcsolást követően -...
Tévés piaci körkép 2013
dátum: 2014-02-05

Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 23 perc volt a magyarok körében, ami alatt egy személy átlagosan 78 darab televíziós reklámot látott. A fiatalok körében emellett nőtt a képernyő előtt töltött idő.A teljes népesség 2013-ban naponta átlagosa...
A tévé helye a lakásban
dátum: 2014-01-07

A tévékészülék legnépszerűbb helye a hálószoba, a legtöbb időt is ebben a helyiségben fordítjuk tévézésre - derül ki a Nielsen Közönségmérés 2013. októberi adataiból.Magyarországon a televízióval rendelkező háztartások felében több televíziókészü...
Pillanatkép az analóg földi lekapcsolás második hulláma után
dátum: 2013-12-20

November végére szinte az összes, korábban analóg földi vétellel rendelkezők váltottak valamely más tévés vételi módra. A lekapcsolás következtében a háztartások 82 százaléka a digitális földi vétel mellett döntött.2013 a digitális átállás éve volt, m...
Pillanatkép az analóg földi lekapcsolás előtt
dátum: 2013-12-20

2013. július végén 285 ezer magyar háztartás rendelkezik csak analóg földi vétellel, ebből 115 ezret érint a lekapcsolás első hulláma.A televízió közönségén belül a digitális földi vétellel rendelkezők aránya a hó végén már meghaladta a csak analóg fö...
A híradók anatómiája
dátum: 2013-10-18

A Nézőpont Intézet Médiaműhelye azt vizsgálta meg, hogy hogyan épültek fel és miről szóltak a hírműsorok a harmadik negyedévben A híradók tudósításai 2013 harmadik negyedévében az öt vizsgált csatorna esti hírműsorában...
Így interneteznek az 55 év feletti fiatalok
dátum: 2013-10-08

A fiatalok már nagyon korán megismerkednek az infokommunikációs eszközökkel, és elsajátítják az azokhoz szükséges tudást. Mindaz, ami a fiatalabb generációk számára természetes, az idősebbek nagy részének ismeretlen, új világ, de egyesek már elkezdték m...

Tanulmányok száma: 459    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!