mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 459    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
A magyar háztartások több mint felében van HD-re alkalmas tévékészülék
dátum: 2016-05-04

2014 és 2015 között 7%-kal nőtt a HD adás vételére alkalmas televíziókészülékek száma Magyarországon, derült ki a Nielsen kutatási eredményeiből (Nielsen Közönségmérés, ES15 Alapozó Felmérés, 2015). A főként tévécsatorna nézettség-méréssel foglalkozó cég a...
Négyből hárman játszanának jó ügyért a mobiljukon
dátum: 2016-05-03

Az okostelefonok és tabletek terjedésének köszönhetően a bárhol és bármikor játszható mobiljátékok népszerűsége is dinamikusan nő: hazánkban mára 2,8 millió okostelefon-használó és 1,1 millió tablet-használó szokott készülékén mobiljátékokkal játszani. Bár...
Alig nőttek az első negyedévben az okostelefon-eladások
dátum: 2016-04-28

A piacok telítődése miatt alig növekedtek az okostelefon-értékesítések az első negyedévben, és új kínai márkák jelentek meg a legnagyobb öt piaci szereplő ranglistáján - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai p...
Továbbra is többnyire csak lájkolunk a Facebookon
dátum: 2016-04-22

Az új hangulatjelek bevezetése után is leginkább lájkolunk a Facebookon, csupán tízből egy alkalommal használunk más reakciógombot - derült ki a SAKKOM Interaktív elemzéséből. A vizsgált mintegy háromezer poszt esetében leginkább a szomorú vagy felháborító...
Háromból egy vállalkozás nincs tisztában a virtuális környezetek speciálizált biztonsági megoldásainak előnyeivel
dátum: 2016-04-14

A Kaspersky Lab által elvégzett felmérés megállapította, hogy a vállalatok közel háromnegyede (73%-a) támaszkodik a hagyományos végpontvédelmi megoldásokra, hogy megóvja virtuális környezetét, ami a teljesítmény csökkenéséhez vezethet és túlzottan megterhe...
Nem tekintik biztonságosnak az online kommunikációs módszereket az emberek, mégis használják őket
dátum: 2016-04-13

A legtöbb internetező megbízhatatlannak tekinti az online kommunikációs csatornákat, mégis rendszeresen használja őket többek között magánjellegű témák megtárgyalására. Ezt állapította meg a Kaspersky Lab és a B2B International közös kutatása. A ...
A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizáció üzleti lehetőségeit
dátum: 2016-04-12

A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségeket tavaly - derült ki a Cisco legfrissebb tanulmányából.Michael Ganser, az internetes hálózati cég Kelet-Európáért felelős alelnöke egy keddi telekonferencián az e...
A bizonytalan fiatalok jobban kötődnek a mobiljukhoz
dátum: 2016-04-11

A mobiltelefon által nyújtott folyamatos kapcsolat lehetősége a bizonytalan, szorongó kötődésű fiataloknak sokkal fontosabb, mint másoknak - állapították meg az ELTE Etológia Tanszék és az MTA-ELTE Összehasonlító Etológiai Kutatócsoport munkatársai.
A magyar eSport piac számokban
dátum: 2016-04-08

A világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő elektronikus sportesemények iránti hatalmas érdeklődésnek és a növekvő nézőszámnak köszönhetően az eSportból származó árbevételek már több hagyományos sport- és iparág eredményeit is megelőzik. A PayPal on...
A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban
dátum: 2016-04-01

Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő - A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt. Mindez talán annak is köszönhető, hogy soha nem látott néps...

Tanulmányok száma: 459    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Promóter
[2017-04-25]
Komissiózó
[2017-04-21]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!