mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 459    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
Továbbra is többnyire csak lájkolunk a Facebookon
dátum: 2016-04-22

Az új hangulatjelek bevezetése után is leginkább lájkolunk a Facebookon, csupán tízből egy alkalommal használunk más reakciógombot - derült ki a SAKKOM Interaktív elemzéséből. A vizsgált mintegy háromezer poszt esetében leginkább a szomorú vagy felháborító...
Háromból egy vállalkozás nincs tisztában a virtuális környezetek speciálizált biztonsági megoldásainak előnyeivel
dátum: 2016-04-14

A Kaspersky Lab által elvégzett felmérés megállapította, hogy a vállalatok közel háromnegyede (73%-a) támaszkodik a hagyományos végpontvédelmi megoldásokra, hogy megóvja virtuális környezetét, ami a teljesítmény csökkenéséhez vezethet és túlzottan megterhe...
Nem tekintik biztonságosnak az online kommunikációs módszereket az emberek, mégis használják őket
dátum: 2016-04-13

A legtöbb internetező megbízhatatlannak tekinti az online kommunikációs csatornákat, mégis rendszeresen használja őket többek között magánjellegű témák megtárgyalására. Ezt állapította meg a Kaspersky Lab és a B2B International közös kutatása. A ...
A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizáció üzleti lehetőségeit
dátum: 2016-04-12

A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségeket tavaly - derült ki a Cisco legfrissebb tanulmányából.Michael Ganser, az internetes hálózati cég Kelet-Európáért felelős alelnöke egy keddi telekonferencián az e...
A bizonytalan fiatalok jobban kötődnek a mobiljukhoz
dátum: 2016-04-11

A mobiltelefon által nyújtott folyamatos kapcsolat lehetősége a bizonytalan, szorongó kötődésű fiataloknak sokkal fontosabb, mint másoknak - állapították meg az ELTE Etológia Tanszék és az MTA-ELTE Összehasonlító Etológiai Kutatócsoport munkatársai.
A magyar eSport piac számokban
dátum: 2016-04-08

A világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő elektronikus sportesemények iránti hatalmas érdeklődésnek és a növekvő nézőszámnak köszönhetően az eSportból származó árbevételek már több hagyományos sport- és iparág eredményeit is megelőzik. A PayPal on...
A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban
dátum: 2016-04-01

Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő - A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt. Mindez talán annak is köszönhető, hogy soha nem látott néps...
2016-ban előretör a virtuális valóság, de marad a PC
dátum: 2016-03-31

A virtuális valóság idén eléri az egymilliárd dolláros forgalmat; a világ 100 legnagyobb szoftvergyártójából több mint 80 várhatóan integrálni fog termékeibe olyan kognitív technológiákat, mint a gépi tanulás, a természetes nyelvfeldolgozás vagy a beszédfe...
Legalább 13 megapixeles kamerával felszerelt okostelefonra vágyunk
dátum: 2016-03-29

Továbbra is az okostelefonok dominálják a hazai mobiltelefon piacot - már a magyarok 88 százalékának van ilyen típusú készüléke, sőt a 16-24 éves korosztály körében szinte mindenki okostelefont használ (96%) - derült ki abból a most publikált kutatásból, a...
Vegyes képet mutatnak a színházlátogatási szokások
dátum: 2016-03-24

A GfK által a színházi világnap alkalmából végzett elemzés azt mutatja, hogy a magyarországi lakosság közel egyharmada fordult meg színházi előadáson 2015-ben. A színházi szórakozást nagyobb valószínűséggel választják a nők, a nagyvárosban élők és magasabb...

Tanulmányok száma: 459    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


AMR (Average Minute Rating)

Exkluzív break

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!