mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 459    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
A kiberbűnözők a mindennapi életünk részévé váltak
dátum: 2016-03-23

A Symantec Internet Security Threat Report (ISTR) 21. kiadása a kiberbűnözők működésében tapasztalható szervezeti váltásra hívja fel a figyelmet.A támadók jól bevált nagyvállalati gyakorlatokat alkalmaznak, valamint professzionális vállalkozásoka...
Tévénézők országa, mire mehet a Netflix?
dátum: 2016-03-16

Idén januárban hazánkban is elindult az Egyesült Államokban már évek óta rendkívül népszerű internetes tévézést nyújtó szolgáltatás, a Netflix. Miért fontos ez? A cég megváltoztathatja a hagyományos tévé-előfizetések és az online videoszolgáltatások helyze...
eNET – Telekom: Jelentés az internetgazdaságról
dátum: 2016-03-08

Az internetezők számára az ügyintézés világa is alapvetően online képzelhető el: körükben ez nem csupán a leginkább kedvelt, de egyben a leggyakrabban használt csatorna is az ügyek intézésére. Ennek ellenére a személyes és a telefonos ügyintézés sem kopott...
Az esetek 52 százalékában ma már a humánfaktoron bukik az IT-rendszerek biztonsága
dátum: 2016-03-01

Az ISACA friss tanulmánya szerint az információtechnológiai rendszereket ért támadások 52 százaléka nem a technikát, hanem a felhasználót veszi célba - Az eredményesség tekintetében a social engineering alapú támadás ma már a leghatékonyabb módszer az IT-r...
A magyar lakosság nem ismeri a mobilfizetési alkalmazásokat
dátum: 2016-01-21

Kampányok és ütős ajánlat nélkül a hazai bankok és mobilszolgáltatók elveszíthetik a csatát a Google, az Apple és a Samsung fizetési megoldásaival szemben.Magyarországon alig pár éve jelentek meg az első okostelefonra fejlesztett mobilvásárlási é...
Mire számíthatunk 2016-ban a kiberbiztonság területén
dátum: 2015-12-16

Gyakoribb támadások a mobiltelefonok és testen hordható eszközök ellen, egyre több zsarolás, bonyolultabbá váló azonosítás, a helyettünk dolgozó robotok védelme és az okosvárosok biztonsága - 2016 közeledtével a Symantec és a Norton IT-biztonsági szakértői...
Okostelefonok: megvan a kétharmad
dátum: 2015-12-15

Mára a netezők kétharmada, azaz 3,3 millió fő okostelefon-használó, közülük 2 millióan használnak mobilinternetet is.Az eNET - Telekom "Jelentés az internetgazdaságról" friss kutatása az okostelefon- és mobilinternet-használati szokások változása...
Veszélyesnek tartják az autózást a magyarok
dátum: 2015-12-02

A jogosítvánnyal rendelkezők jelentős része kevesebb, mint 10 ezer kilométert vezet évente, és kifejezetten veszélyesnek tartja a közlekedést a hazai utakon - állapította meg K&H Biztosító közlekedés biztonságát feltérképező kutatása. Az emberek leginkább ...
Tovább nőtt a rádióhallgatók száma
dátum: 2015-11-23

A rádióhallgatók száma gyarapszik; legtöbben klasszikus készüléken és az autóban hallgatnak rádiót Magyarországon.A TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2015. augusztus-októberi időszakra vonatkozó közönségmérésben a résztvevőket arról kérdezték, ...
Médiaelemzés készült a magyar focisikerről
dátum: 2015-11-20

Az Observer a norvég-magyar pótselejtező meccsek körüli médiavisszhangot elemezte.Az Observer médiaelemzése a november 9-17. közötti időszakban vizsgált meg hazai rádiós és televíziós híranyagokat, valamint a nyomtatott sajtó és az online felület...

Tanulmányok száma: 459    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


AMR (Average Minute Rating)

Exkluzív break

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!