mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 459    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>
Hullámzó gazdasági közhangulat
dátum: 2015-05-19

Az Ipsos 24 országban végzett közvélemény-kutatásának eredményei világszerte a gazdasági közhangulat stabilitását mutatják, hazánkban az ingadozás jellemző. A globális adatok az idei évben 39 és 41 százalék közöttiek, tavaly is nagyjából ugyanennyien minős...
A mobilalkalmazások lettek a vállalkozások új arcai
dátum: 2015-04-29

Az Oracle új tanulmánya szerint az Y generáció közel 55%-a nyilatkozott úgy, hogy egy rosszul működő mobilalkalmazás miatt kevésbé használnák az adott vállalat termékét vagy szolgáltatását.
4 perccel tévézünk kevesebbet
dátum: 2015-04-22

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2015 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 7 percet töltött a tévékészülékek előtt, 4 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.A 4-17 éves gyerekek tévénézéssel töltött ideje 3 óra 1...
Ötéves csúcs után idén visszaeshet a közepes méretű felvásárlások piaca
dátum: 2015-04-09

Világszerte 8111 kilátásba helyezett közepes méretű összeolvadási és felvásárlási (M&A) tranzakciót azonosított a BDO International, ami 14,5 százalékkal marad el a tavaly hasonló időszakban közzétett hasonló értéktől. Ezek jelentős része végül különféle o...
Elkészült a globális digitális helyzetkép
dátum: 2015-04-02

A Nielsen felméréséből kiderül: hazánkban is zajlik a digitális forradalom, de a világátlagnál kevésbé gyorsan. A hatvan vizsgált országban a megkérdezettek átlag 69 százaléka gondolja, hogy a személyes kapcsolatokat egyre inkább az elektronikus ...
Hogyan vásárolunk online?
dátum: 2015-03-31

A hazai online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, folyamatosan emelkedik az online boltok száma, az interneten elérhető termékek köre.A magyar online vásárlók közel egyharmada rendszeresen és magabiztosan szerzi be a termékeket az internetről...
Kétszámjegyű növekedés az összeolvadások és felvásárlások piacán
dátum: 2015-03-24

Kétszámjegyű növekedés következett be tavaly az összeolvadások és felvásárlások (M&A) piacán Magyarországon, a tranzakciók száma 12 százalékkal, a piac becsült mérete pedig 18 százalékkal nőtt 2013-hoz képest. A befektetők elsődleges célpontjai már hagyomá...
2014-ben az adathalász támadások negyede célozta a felhasználók pénzügyi adatait
dátum: 2015-03-04

A Kaspersky Lab "Pénzügyi kiberveszélyek 2014-ben" című tanulmánya szerint a 2014-ben elkövetett adathalász támadások 28,8 százal...
A digitális reklámpiac 20%-kal nőtt 2014-ben
dátum: 2015-03-04

Digitális reklámeszközökre 49,45 milliárd forintot költöttek a hirdetők 2014-ben. Az IAB Hungary megbízásából a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft (PwC) végezte el idén is a digitális reklámköltések éves felmérését (...
Televíziós eszközellátottság 2014
dátum: 2015-02-26

2014 őszén közel 3.5 millió háztartás fizetett elő TV-szolgáltatásra Magyarországon. A Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérésének adatai alapján az összes tévés háztartás több mint 70%-ában volt digitális vétel, az IPTV elterjedtsége 10% feletti....

Tanulmányok száma: 459    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Promóter
[2017-04-25]
Komissiózó
[2017-04-21]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!