mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 459    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>
Mennyit tévéztek a magyarok 2014-ben?
dátum: 2015-01-26

Tavaly a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 49 percet töltött a tévékészülékek előtt, három perccel többet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 26 perc volt, ami alatt egy személy átlagosan 86 darab televíziós reklámot láto...
Egy átlagos magyar öt órát tévézik
dátum: 2015-01-14

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2014 negyedik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórakoztató csator...
Így áll a mobilpiac
dátum: 2015-01-13

2015 végére a világ felnőtt lakosságának fele okostelefon-tulajdonos lesz. Ez a milliárdos közönség egyszerre jelent kihívást és lehetőséget a piac szereplőinek. Sokkal több embert lehet majd egyszerre elérni, mint korábban bármikor, de ezen az eszközön so...
Az automatizálás új útjai
dátum: 2015-01-07

Új területeken hódít az online reklámozást forradalmasító automatizált reklámhely-vásárlás, amely már a tévés és az out of home piacon is jelen van.A kültéri reklámszektor digitalizálódik, a tévézési szokások változnak, ráadásul a televíziók mind...
Nielsen: Az időeltolásos tévézés novemberben
dátum: 2014-12-17

2014 novemberében a teljes népesség naponta átlagosan 3.4 percet fordított nem valós idejű televíziós tartalom fogyasztására, ez az idő a teljes tévéhasználat 1.1 százalékát teszi ki.Az elmúlt években folyamatosan nőtt azon személyek száma, akikn...
Ericsson: gondolatátvitel már 2020 előtt?
dátum: 2014-12-11

Az Ericsson ConsumerLab friss jelentéséből az derül ki, hogy a fogyasztók elvárják, hogy a technológia és az összekapcsolhatóság egyre nagyobb szerepet játsszon a mindennapi élet valamennyi területén.A "10 legújabb fogyasztói trend 2015-ben és a ...
Cisco Connected World Technology Report: Egyre fontosabb a távmunka és a rugalmas időbeosztás lehetősége
dátum: 2014-12-02

Az X generáció (az 1965 és 1975 között születettek, másképpen "digitális bevándorlók") és az Y generáció (az 1976 és 1995 között születettek) munkavállalói rugalmasabb munkakörülményeket szeretnének, a cégek pedig javarészt igyekeznek megfelelni ezeknek az...
TV piaci körkép 2014 III. negyedév – még többet tévézünk
dátum: 2014-10-20

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2014 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltött a tévékészülékek előtt, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották a közszolgálati, ország...
Tévénézés az interneten
dátum: 2014-10-14

A Nielsen Közönségmérés első "TV Plusz" kutatásának célja a hazai többképernyős médiafogyasztás feltérképezése, amelynek az eredményeit most nyilvánosságra hozta.A magyar háztartások 97%-a rendelkezik tévékészülékkel, így összesen 9 millió négy é...
Tablettára cserélhetjük a tankönyveket?
dátum: 2014-10-14

30 éven belül itt a nyelvtanuló tabletta? Nicholas Negroponte, a Massachusetts Institute of Technology (MIT) kutatója szerint 30 éven belül képesek leszünk arra, hogy egy tablettát bevéve egy teljes nyelvet vagy bármilyen más tudásanyagot...

Tanulmányok száma: 459    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Promóter
[2017-04-25]
Komissiózó
[2017-04-21]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!