mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 463    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
A Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint 2020-ra az internetes adatforgalom megháromszorozódik
dátum: 2016-06-09

Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint az Internet Protocol (IP) alapú adatforgalom 2015 és 2020 között megháromszorozódik, miközben az internethasználók száma több mint egymilliárddal növekszik. A személyes eszközök és a gép-gép közötti (M2M) ...
Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
dátum: 2016-06-07

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd fo...
Az Invitel Nagy Sorozatrajongó tanulmánya szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat
dátum: 2016-05-18

Napjainkban reneszánszukat élik a televíziós sorozatok: a napi sugárzású szappanoperák mellett ma már egészen nagy költségvetésű, magas művészeti színvonalat képviselő drámák és kalandsorozatok is képernyőre kerülnek. Az Invitel kíváncsi volt a hazai trend...
Majdnem minden ötödik magyar alkalmazás használó rendszeresen fizet mobillal
dátum: 2016-05-05

A közlekedés, ételrendelés és párkeresés mellett a szabadidő-szervezési folyamatát is átalakították az okos eszközök. A magyar okostelefon tulajdonosok 95 százaléka használ rendszeresen mobiltelefonos alkalmazásokat. Legtöbbjük közösségi média, kommunikáci...
A magyar háztartások több mint felében van HD-re alkalmas tévékészülék
dátum: 2016-05-04

2014 és 2015 között 7%-kal nőtt a HD adás vételére alkalmas televíziókészülékek száma Magyarországon, derült ki a Nielsen kutatási eredményeiből (Nielsen Közönségmérés, ES15 Alapozó Felmérés, 2015). A főként tévécsatorna nézettség-méréssel foglalkozó cég a...
Négyből hárman játszanának jó ügyért a mobiljukon
dátum: 2016-05-03

Az okostelefonok és tabletek terjedésének köszönhetően a bárhol és bármikor játszható mobiljátékok népszerűsége is dinamikusan nő: hazánkban mára 2,8 millió okostelefon-használó és 1,1 millió tablet-használó szokott készülékén mobiljátékokkal játszani. Bár...
Alig nőttek az első negyedévben az okostelefon-eladások
dátum: 2016-04-28

A piacok telítődése miatt alig növekedtek az okostelefon-értékesítések az első negyedévben, és új kínai márkák jelentek meg a legnagyobb öt piaci szereplő ranglistáján - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai p...
Továbbra is többnyire csak lájkolunk a Facebookon
dátum: 2016-04-22

Az új hangulatjelek bevezetése után is leginkább lájkolunk a Facebookon, csupán tízből egy alkalommal használunk más reakciógombot - derült ki a SAKKOM Interaktív elemzéséből. A vizsgált mintegy háromezer poszt esetében leginkább a szomorú vagy felháborító...
Háromból egy vállalkozás nincs tisztában a virtuális környezetek speciálizált biztonsági megoldásainak előnyeivel
dátum: 2016-04-14

A Kaspersky Lab által elvégzett felmérés megállapította, hogy a vállalatok közel háromnegyede (73%-a) támaszkodik a hagyományos végpontvédelmi megoldásokra, hogy megóvja virtuális környezetét, ami a teljesítmény csökkenéséhez vezethet és túlzottan megterhe...
Nem tekintik biztonságosnak az online kommunikációs módszereket az emberek, mégis használják őket
dátum: 2016-04-13

A legtöbb internetező megbízhatatlannak tekinti az online kommunikációs csatornákat, mégis rendszeresen használja őket többek között magánjellegű témák megtárgyalására. Ezt állapította meg a Kaspersky Lab és a B2B International közös kutatása. A ...

Tanulmányok száma: 463    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!